Jemenissä siepatun suomalaispariskunnan vapauttaminen: STT:n (Suomen Tietotoimisto - Lehtikuva Oy) haastattelu sekä painetulle että verkkomedialle, toimittaja Anna Rantasila

  • Pertti Multanen

Press/Media: Press / Media

Description

Miksi Oman oli aktiivinen panttivankien vapauttamisessa?

Asiantuntijahaastattelu sekä painetulle medialle että verkkomedialle. STT:n haastattelu tai sen pohjalta julkaistua materiaalia on ilmestynyt mm. seuraavissa painetuissa medioissa: Otsikolla: "Onneksi kaapattujen taustat pysyivät piilossa", Etelä-Saimaa, nro 127 / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Oman halusi lievittää alueen jännitteitä", Etelä-Savon sanomat, nro 127 (30179) / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Omanin sulttaanilla oli sormensa pelissä", Hämeen Sanomat, nro 127 / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Maksoiko joku lunnaita?, Ilta-Sanomat, nro 109 / 2013, 11.-12.5.2013; otsikolla "Oman halusi lievittää alueen jännitteitä", Keskisuomalainen, nro 128 (37953) / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Tutkija: Joku maksoi lunnaat. Omanin arvellaan pyrkineen lievittämään alueen jännitteitä", Karjalainen, nro 128 / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Onneksi siepattujen taustat pysyivät piilossa", Kymen Sanomat, nro 127 / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Asiantuntija: Sieppausten ei haluta kiristävän ulkosuhteita", Salon Seudun Sanomat, nro 127 / 2013, 11.5.2013: otsikolla: "Kidnapppningar får inte skada relationerna", Vasabladet, nro 124 / 2013, 11.5.2013; otsikolla: "Lösen betalades sannolikt för kiddnappade finländare", Västra Nyland, nroi 89 / 2013, 11.5.2013. Mm. seuraavien lehtien verkkoversiot julkaisivat haastattelun materiaalia: Suomenmaa, Turun Sanomat, Iltalehti, Aamulehti, Kouvolan Sanomat, Etelä-Saimaa, Itä-Savo, Länsi-Savo. Kaleva, Ilkkka, Savon Sanomat, Pohjalainen, Karjalainen. MTV3 -Uutisivusto julkaisi STT:n uutiseen perustuvan jutun

Subject

Jemenissä siepatun suomalaispariskunnan vapauttaminen
Period10 May 2013

Media contributions

1

Media contributions