Publications 1977 2019

Filter
Foreword / postscript
2018

Foreword

Dervin, F., 2018, Antiracism Education In and Out of Schools. Alemanji, A. A. (ed.). Cham: Palgrave Macmillan, p. v-vii 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword / postscriptScientificpeer-review

Foreword: Learning Spaces for Inclusion and Social Justice

Dervin, F., 2018, Learning Spaces for Inclusion and Social Justice : Success Stories from Four Nordic Countries. Ragnarsdóttir, H. & Kulbrandstad, L. A. (eds.). Newcastle upon Tyne, UK: Cambridge Scholars Publishing, p. vii-x 4 p. (Nordic Studies on Diversity in Education).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword / postscriptScientificpeer-review

2017

Esipuhe - jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa

Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A., 2017, Jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa. Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A. (eds.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, p. 7-8 2 p. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja. Ainedidaktisia tutkimuksia; no. 12).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword / postscriptScientific

Open Access

Foreword

Pyyry, N., Tainio, L., Juuti, K., Vasquez, R. & Paananen, M., 2017, Changing subjects, changing pedagogies: diversities in school and education. Pyyry, N., Tainio, L., Juuti, K., Vasquez, R. & Paananen, M. (eds.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, p. v-x 6 p. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja: Ainedidaktisia tutkimuksia; no. 13).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword / postscriptScientific

Open Access

What are New ways to teach and learn in China and Finland?

Niemi, H. & Jia, J., 2017, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (eds.). Peter Lang , p. 9-19 10 p. (New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword / postscriptScientificpeer-review