Photo of Arja Kaasinen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1B)

    00014

    Finland

19982019
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications 1998 2019

Filter
Chapter
2016

Kasvien kerääminen – perinteisen opetusmenetelmän uusi tuleminen

Kaasinen, A., Jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (ed.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 247-252 6 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Maasto-opetus luonnon monimuotoisuuden arvostamisen lähtökohtana

Kaasinen, A., Jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (ed.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 229-245 16 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Rakkauden opettelua ja kehotunnekasvatusta – seksuaalikasvatus alakoulussa

Kaasinen, A., Jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (ed.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 287-302 16 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Tekemällä oppii – laboratoriotyöskentely ympäristöopin opetusmenetelmänä

Kaasinen, A., Jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (ed.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 213-228 16 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2015

Koulun vanhempainyhdistys tiedekerhon järjestäjänä

Kaasinen, A., 2015, Tiede- ja teknologiakasvatus: Laatua asiantuntevasta kerhotoiminnasta. Helsinki: Kehittämiskeskus Opinkirjo, p. 37-38 2 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2012

Evidence of outdoor education in biology in Finland

Kaasinen, A. & Suomela, L., Nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (eds.). Helsinki: The Fibonacci Project, p. 13-14 2 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific

Outdoor education

Kaasinen, A. & Suomela, L., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (eds.). Helsinki: The Fibonacci Project, p. 12-13 2 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific

Pre-lesson - Visit - Post-study: learnng repeated in Finland

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kaasinen, A. & Kallunki, V. (eds.). Helsinki: The Fibonacci Project, p. 32-36 5 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific

Towards the open learning environments: Bridging the gap between formal eduaction and learning in informal contexts

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., Nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (eds.). Helsinki: The Fibonacci Project, p. 5-7 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific

Using ICT to apply three-step model in European context

Kallunki, V., Salmi, H., Kaasinen, A. & Koivula, J., Dec 2012, Implementing inquiry beyond the school. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (eds.). Helsinki: The Fibonacci Project, p. 37-39 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific