If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications 2008 2013

2013

Miten opettaa englantia ja kirjallisuutta yliopistotasolla?

Therman, C., 2013, Yliopistodidaktiikka - esseitä yliopisto-opetuksesta tieteenaloittain . Lahtinen, A-M. & Lindblom-Ylänne, S. (eds.). Helsinki: Helsingin yliopisto, p. 32-43 12 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011

Kirjaa, jaa ja erittele: Esitys lukijalähtöisen kirjallisuudenopetuksen menetelmäksi

Therman, C., Feb 2011, In : Kirjallisuudentutkimuksen Aikakauslehti Avain. 2011, 1, p. 54-64 11 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Method Therman: Or, How to Teach Literature Enjoyably and Effectively

Therman, C., 2011, De stralende lezer: Wetenschappelijk onderzoek naar de invloed van het lezen. Hakemulder, F. (ed.). Stichting Lezen, p. 332-361 43 p. (Stichting Lezen Reeks; vol. 2011, no. 17).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

2008

Empiirisen kirjallisuudentutkimuksen näkökulmia tekijyyden tutkimukseen

Therman, C., 2008, Tekijyyden ulottuvuuksia. [Jyväskylä]: Jyväskylän yliopisto, p. 57-73 17 p. (Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja; vol. 93).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Remindings, understanding and involvement: a close reading of the content and context of remindings

Therman, C., 2008, New beginnings in literary studies. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, p. 352-371 20 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review