If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications 2012 2016

Filter
Chapter
2014

Katsaus kielenoppimisen teorioihin

Järvinen, H-M., 2014, Kuinka kieltä opitaan: opas vieraan kielen opettajalle ja opiskelijalle. Pietilä, P. & Lintunen, P. (eds.). Helsinki: Gaudeamus, p. 68-88 21 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Kielen opettamisen menetelmiä

Järvinen, H-M., 2014, Kuinka kieltä opitaan: opas vieraan kielen opettajalle ja opiskelijalle. Pietilä, P. & Lintunen, P. (eds.). Helsinki: Gaudeamus, p. 89-113 25 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

2012

Vieraiden kielten didaktiikka

Järvinen, H-M., 2012, Ainedidaktiikka tutkimuskohteena ja tiedonalana. Kallioniemi, A. & Virta, A. (eds.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, p. 217-249 33 p. (Kasvatusalan tutkimuksia; no. 60).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

What does a CLIL teacher need to know about language - the linguistic competence of a CLIL teacher

Järvinen, H-M., 2012, Language: Competence-Change-Contact = Sprache: Kompetenz-Kontakt-Wandel. Koskensalo, A., Smeds, J., de Cillia, R. & Huguet, Á. (eds.). Münster: Lit Verlag, p. 47-54 8 p. (Dichtung - Wahrheit - Sprache; no. Bd. 11).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review