If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications 2003 2018

Open Access
File

Metakäsitteellinen näkökulma kemiallisten sidosten opettamiseen

Joki, J., 30 Sep 2016, In : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 1, 2

Research output: Contribution to journalConference articleScientificpeer-review

Atomirakenteen oppiminen ja siihen liittyviä vaikeuksia

Asunta, T. & Joki, J., 2003, Aineenopettajankoulutuksen vaihtoehdot ja tutkimus 2002: Ainedidaktiikan symposiumi 1.2.2002. Meisalo, V. (ed.). Helsingin yliopisto, opettajankoulutuslaitos, Vol. 241. p. 301-313 13 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Activities 2014 2018

  • 6 Peer review of manuscripts
  • 3 Public Talks
  • 1 Organisation and participation in conferences, workshops, courses, seminars

Chemistry education research and practice (Journal)

Jarkko Joki (Reviewer)
Jan 2018 → …

Activity: Publication peer-review and editorial work typesPeer review of manuscripts

Chemistry education research and practice (Journal)

Jarkko Joki (Reviewer)
May 2018 → …

Activity: Publication peer-review and editorial work typesPeer review of manuscripts

LUMAT: Luonnontieteiden, matematiikan ja teknologian opetuksen tutkimus ja käytäntö (Journal)

Jarkko Joki (Reviewer)
15 Jan 2017

Activity: Publication peer-review and editorial work typesPeer review of manuscripts

ECRICE 2016

Jarkko Joki (Speaker: Presenter)
7 Sep 201610 Sep 2016

Activity: Participating in or organising an event typesPublic Talks

LUMAT: Luonnontieteiden, matematiikan ja teknologian opetuksen tutkimus ja käytäntö (Journal)

Jarkko Joki (Reviewer)
1 Aug 20161 Sep 2016

Activity: Publication peer-review and editorial work typesPeer review of manuscripts