Photo of Salla-Maaria Laaksonen
  • PL 24 (Unioninkatu 40)

    00014

    Finland

  • Finland

20082019
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications 2008 2019

Filter
Article
2019

A Call for Authenticity: Audience Responses to Social Media Influencer Endorsements in Strategic Communication

Pöyry, E. I., Pelkonen, M., Naumanen, E. & Laaksonen, S-M., 2019, In : International Journal of Strategic Communication. 13, 4, p. 336-351 16 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Brand as a cognitive mediator: investigating the effect of media brands as a structural feature of textual news messages

Laaksonen, S-M., Falco, A., Salminen, M., Aula, P. S. & Ravaja, N., 8 Mar 2019, In : Journal of Product and Brand Management. 28, 1, p. 1-14 14 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Open Access
File
Open Access
File

Sosiaalisen median ennustekyky kaupan myynnissä - esimerkkinä veganismi ja vegaaniset ruuat

Isotalo, V. E. J., Laaksonen, S-M., Pöyry, E. I. & Jallinoja, P., 2019, In : Kansantaloudellinen Aikakauskirja. 115, 1, p. 91-112 22 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientific

Open Access
2018

Bitit ja politiikka: tervetuloa laskennallinen yhteiskuntatieteen tutkimus

Nelimarkka, M. & Laaksonen, S-M., 2018, In : Politiikka : Valtiotieteellisen yhdistyksen julkaisu. 60, 2, p. 130-131 2 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientific

Omat ja muiden aiheet: laskennallinen analyysi vaalijulkisuuden teemoista ja aiheomistajuudesta

Laaksonen, S-M. & Nelimarkka, M., 2018, In : Politiikka : Valtiotieteellisen yhdistyksen julkaisu. 60, 2, p. 132-147 16 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Pahastumista vai politiikkaa: Sosiaalisen median kohut affektiivisessa keskustelukulttuurissa

Laaksonen, S-M. & Pöyry, E. I., 2018, In : Wider Screen. 11, 3, 37 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Open Access
File

Sosiaalinen media ja tutkijan etiikka

Kosonen, M., Laaksonen, S-M., Rydenfelt, K. H. O. & Terkamo-Moisio, A., 22 Mar 2018, In : Media ja viestintä. 41, 1

Research output: Contribution to journalArticleScientific

Open Access
File

Taitavasti eettistä verkkotutkimusta

Laaksonen, S-M., 15 Mar 2018, In : Vastuullinen tiede : tutkimusetiikka ja tiedeviestintä Suomessa -sivusto.

Research output: Contribution to journalArticleGeneral public

Open Access
2016

Casting Roles to Stakeholders – A Narrative Analysis of Reputational Storytelling in the Digital Public Sphere

Laaksonen, S-M., 19 Apr 2016, In : International Journal of Strategic Communication. 10, 4, p. 238-254

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Open Access

Sosiaalinen media – tutkimusaineiston hankala aarrearkku

Laaksonen, S-M., 28 Apr 2016, In : Sosiaalilääketieteellinen aikakauslehti. 53, 2, p. 145-146 2 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientific

Open Access
2015

Online news and corporate reputation: A neurophysiological investigation

Ravaja, N., Aula, P., Falco, A., Laaksonen, S-M., Salminen, M. & Ainamo, A., 2015, In : Journal of Media Psychology. 27, 3, p. 118-133 16 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

2013
Open Access
File