If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Publications

Filter
Chapter

Angry Birds for Fun in Learning

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (eds.). Rotterdam: Sense publishers, p. 69-76 8 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Digitaalisen tarinankerronnan monet mahdollisuudet

Viitanen, K., Harju, V., Niemi, H. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 187-211 25 p. (Opetus 2000).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Digital Storytelling in Finnish Schools

Harju, V., Viitanen, K. & Vivitsou, M., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (eds.). Rotterdam: Sense publishers, p. 49-56 8 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Kansainvälisyyttä digitarinoiden avulla

Harju, V., Viitanen, K. & Vivitsou, M., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 224-235 12 p. (Opetus 2000).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Leikilliset oppimateriaalit innostavat oppimaan

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 270-284 15 p. (Opetus 2000).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Leikkien mutta tosissaan: Leikillä iloa oppimisympäristöön

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Oppiminen pelissä: Pelit, pelillisyys ja leikillisyys opetuksessa. Krokfors, L., Kangas, M. & Kopisto, K. (eds.). Tampere: Vastapaino, p. 153-167 15 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Student-driven knowledge creation through digital storytelling

Vivitsou, M., Kallunki, V., Niemi, H., Penttilä, J. & Harju, V., 2016, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (eds.). Frankfurt am Main: Peter Lang , p. 35-53 19 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Open Access

Tulevaisuuden taidot oppimisen lähtökohtana

Harju, V., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 36-49 14 p. (Opetus 2000).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Työ, oppiminen ja digitalisaatio: tutkimus kehittämistyön tukena

Virtanen, A., Harju, V., Heikkinen, H., Pehkonen, L., Virolainen, M. & Tynjälä, P., 2019, Työn ja oppimisen liitto: Toteemi-hankkeen uusia innovaatioita. Kotila, H. & Vanhanen-Nuutinen, L. (eds.). Helsinki: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, p. 104-110 7 p. (Haaga-Helian julkaisut; no. 8/2019).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Vaikeaa vai ei? Digitarinoiden käyttö opetuksessa

Harju, V. & Viitanen, K., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 212-223 12 p. (Opetus 2000).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Will it blend? A search for appropriately discomfortable course blogging

Kivelä, M., Harju, V. & Pehkonen, L., 16 May 2016, Sulautuvaa opetusta, käänteistä oppimista. Joutsenvirta, T. & Myyry, L. (eds.). Helsinki: Valtiotieteellisen tiedekunnan opetuksen kehittämispalvelut, p. 15-22 8 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Open Access