Project Details
Description (abstract)
Luokanopettajaopiskelijoiden monialaisessa harjoittelussa pilotoidaan 360-kameraa ja Teams-ympäristöä harjoittelunohjauksen tukena keväällä 2018.
Tavoitteena on
- selvittää, mitä lisäarvoa harjoittelutuntien videointi ja Teams-oppimisympräristö tuottaa ohjausprosessiin harjoittelijan, luokanlehtorin ja didaktikon näkökulmasta.
- selvittää millainen yhteys ainedidaktiikan, käyttöteorian ja oppimistapahtuman välille rakentuu.
- kehittää opettajankoulutuslaitoksen ja normaalikoulun yhteistyötä kuvataiteen ainedidaktiikan ja monialaisten opintojen osalta.
Kehittämisprojektiin osallistuvat luokanlehtori Terhi Kaleva ja Sirkku Myllyntausta, erityisopettaja ja Teams-tuki Pasi Sorjonen sekä kuvataiteen didaktikot Seija Kairavuori ja Hanna Niinistö.
Tavoitteena on
- selvittää, mitä lisäarvoa harjoittelutuntien videointi ja Teams-oppimisympräristö tuottaa ohjausprosessiin harjoittelijan, luokanlehtorin ja didaktikon näkökulmasta.
- selvittää millainen yhteys ainedidaktiikan, käyttöteorian ja oppimistapahtuman välille rakentuu.
- kehittää opettajankoulutuslaitoksen ja normaalikoulun yhteistyötä kuvataiteen ainedidaktiikan ja monialaisten opintojen osalta.
Kehittämisprojektiin osallistuvat luokanlehtori Terhi Kaleva ja Sirkku Myllyntausta, erityisopettaja ja Teams-tuki Pasi Sorjonen sekä kuvataiteen didaktikot Seija Kairavuori ja Hanna Niinistö.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/08/2017 → 31/05/2020 |