Project Details

Description

Kosketuksen vuorovaikutustehtäviä, merkityksiä ja normistoa koulussa tutkitaan videoitujen oppituntien sekä opettajien ja oppilaiden haastattelujen avulla, hyödyntäen taiteellisen tutkimuksen metodeja.
Short titleKoskettava koulu
StatusFinished
Effective start/end date01/08/201731/07/2020

Fields of Science

  • 6121 Languages
  • 516 Educational sciences
  • 6132 Visual arts and design

Research Output

Kosketuksen lukutaitoa: Konventionaalistuneet kosketukset oppilaiden välisessä vuorovaikutuksessa

Karvonen, U., Heinonen, P. & Tainio, L., 2 Nov 2018, Uusia lukutaitoja rakentamassa = Building new literacies: AFinLAn vuosikirja 2018. Lehti, L., Peltonen, P., Routarinne, S., Vaakanainen, V. & Virsu, V. (eds.). Jyväskylä: Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA ry, p. 159-183 25 p. (AFinLA:n vuosikirja : Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen (AFinLA) julkaisuja; vol. 2018, no. 76).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Open Access
File

Opettajan kosketus oppilaiden koulumuistoissa: opettajan toimintaa selittämässä

Karvonen, U., Heinonen, P., Tainio, L., Routarinne, S. & Ahlholm, M., 13 Dec 2018, In : Kasvatus & Aika. 12, 4, p. 5-21 16 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Open Access
File