Projects per year
Project Details
Description (abstract)
Short title | KUPERA-koulutus |
---|---|
Acronym | KUPERA |
Status | Finished |
Effective start/end date | 01/08/2020 → 31/12/2021 |
Fields of Science
- 516 Educational sciences
Projects
- 1 Finished
-
KUPERA: Cultural, World View and Language Awareness in Basic Education
Tamm, M. (Project manager), Hotulainen, R. (Principal Investigator), Kallioniemi, A. (Principal Investigator), Jantunen, A. (Participant), Laine, M. H. (Participant), Rautionmaa, H. (Participant), Satokangas, H. (Participant), Suuriniemi, S.-M. (Participant), Ahlholm, M. (Participant), Benjamin, S. (Participant), Hiidenmaa, P. (Participant), Kavonius, M. (Participant), Poulter, S. (Participant), Putkonen, N. (Participant), Salmenkivi, E. (Participant), Tainio, L. (Participant), Kieksi, M.-L. (Participant) & Viinikainen, T. M. (Participant)
15/12/2018 → 30/06/2021
Project: Research project
Research output
- 2 Chapter
-
Opettajien käsitykset oppimateriaalien kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuudesta
Jantunen, A., Suuriniemi, S.-M., Salonen, R., Satokangas, H. & Silokangas, K., May 2021, Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus: KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti. Tamm, M., Jantunen, A., Satokangas, H. & Suuriniemi, S.-M. (eds.). Helsinki: Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus, p. 79-109 31 p. (Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn raportit; no. 1/2021).Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › Scientific
Open AccessFile -
Oppimateriaalien kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuus
Satokangas, H., Suuriniemi, S.-M., Jantunen, A. & Karasti, K. T., May 2021, Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus: KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti. Tamm, M., Jantunen, A., Satokangas, H. & Suuriniemi, S.-M. (eds.). Helsinki: Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus, p. 33-76 44 p. (Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn raportit; no. 1/2021).Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › Scientific
Open AccessFile