Flipped Learning –Approach in Mathematics Teaching – A Theoretical Point of View

Marika Toivola, Harry Silfverberg

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionScientificpeer-review

Original languageEnglish
Title of host publicationMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014 = Annual symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2014
EditorsPeter Hästö, Harry Silfverberg
Number of pages10
Place of PublicationJyväskylä
PublisherMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura
Publication date2015
Pages93-102
ISBN (Electronic)978-952-93-6404-6
Publication statusPublished - 2015
Externally publishedYes
MoE publication typeA4 Article in conference proceedings
EventMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014 - Oulun yliopisto, Oulu, Finland
Duration: 1 Sep 20142 Sep 2014

Fields of Science

  • 516 Educational sciences

Cite this