Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.

Translated title of the contribution: How to Teach Physics and Chemistry? Lessons from Teacher Talk of Two Exemplary Teachers?

Pirkko Kärnä, Veli-Matti Vesterinen, Sari Harmoinen, Maija Aksela

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageFinnish
JournalLUMAT-B: International journal of math, science and technology education
Volume2
Issue number4
ISSN2489-2572
Publication statusPublished - 2017
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Fields of Science

  • 516 Educational sciences
  • 114 Physical sciences
  • 116 Chemical sciences

Cite this

@article{fcdaa3a784f7429d90d9b2d9a3bc29a7,
title = "Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.",
keywords = "516 Kasvatustieteet, 114 Fysiikka, 116 Kemia",
author = "Pirkko K{\"a}rn{\"a} and Veli-Matti Vesterinen and Sari Harmoinen and Maija Aksela",
year = "2017",
language = "suomi",
volume = "2",
journal = "LUMAT-B: International journal of math, science and technology education",
issn = "2489-2572",
publisher = "LUMA Centre Finland",
number = "4",

}

Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua. / Kärnä, Pirkko; Vesterinen, Veli-Matti; Harmoinen, Sari; Aksela, Maija .

In: LUMAT-B: International journal of math, science and technology education , Vol. 2, No. 4, 2017.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.

AU - Kärnä, Pirkko

AU - Vesterinen, Veli-Matti

AU - Harmoinen, Sari

AU - Aksela, Maija

PY - 2017

Y1 - 2017

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - 114 Fysiikka

KW - 116 Kemia

M3 - Artikkeli

VL - 2

JO - LUMAT-B: International journal of math, science and technology education

JF - LUMAT-B: International journal of math, science and technology education

SN - 2489-2572

IS - 4

ER -