Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena

Jukka Rantala (Editor), Anu Siikaniva (Editor)

    Research output: Book/ReportAnthology or special issueScientificpeer-review

    Original languageFinnish
    Place of PublicationHelsinki
    PublisherHistoriallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus
    Number of pages122
    ISBN (Print) 952-10-2357-0
    Publication statusPublished - 2005
    MoE publication typeC2 Edited book

    Publication series

    NameHistoriallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia
    No.3
    ISSN (Print)1459-5710

    Fields of Science

    • 516 Educational sciences
    • koulutus
    • opettajankoulutus
    • Suomi
    • kansalaiskasvatus
    • koulut
    • kansalaisyhteiskunta
    • kasvatus

    Cite this

    Rantala, J., & Siikaniva, A. (Eds.) (2005). Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena. (Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia; No. 3). Helsinki: Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus.
    Rantala, Jukka (Editor) ; Siikaniva, Anu (Editor). / Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena. Helsinki : Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus, 2005. 122 p. (Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia; 3).
    @book{3ae9f7ffa1be4afe8a613902fdbf83ac,
    title = "Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena",
    keywords = "516 Kasvatustieteet, koulutus, opettajankoulutus, Suomi, kansalaiskasvatus, koulut, kansalaisyhteiskunta, kasvatus, koulutus, opettajankoulutus, Suomi, kansalaiskasvatus, koulut, kansalaisyhteiskunta, kasvatus, koulutus, opettajankoulutus, Suomi, kansalaiskasvatus, koulut, kansalaisyhteiskunta, kasvatus",
    editor = "Jukka Rantala and Anu Siikaniva",
    year = "2005",
    language = "suomi",
    isbn = "952-10-2357-0",
    series = "Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehitt{\"a}miskeskuksen tutkimuksia",
    publisher = "Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehitt{\"a}miskeskus",
    number = "3",
    address = "Suomi",

    }

    Rantala, J & Siikaniva, A (eds) 2005, Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena. Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia, no. 3, Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus, Helsinki.

    Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena. / Rantala, Jukka (Editor); Siikaniva, Anu (Editor).

    Helsinki : Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus, 2005. 122 p. (Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia; No. 3).

    Research output: Book/ReportAnthology or special issueScientificpeer-review

    TY - BOOK

    T1 - Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena

    A2 - Rantala, Jukka

    A2 - Siikaniva, Anu

    PY - 2005

    Y1 - 2005

    KW - 516 Kasvatustieteet

    KW - koulutus

    KW - opettajankoulutus

    KW - Suomi

    KW - kansalaiskasvatus

    KW - koulut

    KW - kansalaisyhteiskunta

    KW - kasvatus

    KW - koulutus

    KW - opettajankoulutus

    KW - Suomi

    KW - kansalaiskasvatus

    KW - koulut

    KW - kansalaisyhteiskunta

    KW - kasvatus

    KW - koulutus

    KW - opettajankoulutus

    KW - Suomi

    KW - kansalaiskasvatus

    KW - koulut

    KW - kansalaisyhteiskunta

    KW - kasvatus

    M3 - Kokoomateos tai erikoisnumero

    SN - 952-10-2357-0

    T3 - Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia

    BT - Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena

    PB - Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus

    CY - Helsinki

    ER -

    Rantala J, (ed.), Siikaniva A, (ed.). Kansalaisvaikuttaminen opettajankoulutuksen haasteena. Helsinki: Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus, 2005. 122 p. (Historiallis-yhteiskuntatieteellisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia; 3).