Projects per year
Abstract
Sosiaalisen median vaikuttajat ovat yhteisöllisyyden asiantuntijoita, koska aktiiviset ja uskolliset seuraajat ovat heidän menestyksensä näkökulmasta avainasemassa.
Yhteisöllisyyttä luodaan aktiivisesti korostamalla vaikuttajan samaistuttavuutta, aktivoimalla seuraajia kysymysten ja vastausten avulla, kannustamalla yhteisön muita jäseniä ja määrittelemällä yhteisön rajoja. Keskeistä yhteisön
rakentamisessa on vaikuttajien kielenkäyttö. Vaikuttajien yhteisöllisestä viestinnästä voidaan ottaa mallia myös organisaatioiden someviestintään.
Yhteisöllisyyttä luodaan aktiivisesti korostamalla vaikuttajan samaistuttavuutta, aktivoimalla seuraajia kysymysten ja vastausten avulla, kannustamalla yhteisön muita jäseniä ja määrittelemällä yhteisön rajoja. Keskeistä yhteisön
rakentamisessa on vaikuttajien kielenkäyttö. Vaikuttajien yhteisöllisestä viestinnästä voidaan ottaa mallia myös organisaatioiden someviestintään.
Original language | Finnish |
---|---|
Title of host publication | Vaikuttava viestintä |
Number of pages | 16 |
Publisher | ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry |
Publication date | 2023 |
Pages | 97-112 |
ISBN (Print) | 978-952-69737-4-6 |
Publication status | Published - 2023 |
MoE publication type | A3 Book chapter |
Publication series
Name | ProComma Academic |
---|---|
Publisher | ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry |
ISSN (Print) | 2343-4090 |
Fields of Science
- 5142 Social policy
- 5171 Political Science
Projects
- 1 Finished
-
HS-säätiö: vaikuttavat poliitikot ja pol
Pöyry, E. (Project manager), Pelevina, N.-M. (Participant), Reinikainen, H. M. (Participant), Kannasto, E. (Participant), Laaksonen, S.-M. (Participant), Pelevina, N.-M. (Participant) & Reinikainen, H. M. (Participant)
Helsingin Sanomain Säätiö Kirjanpito
01/08/2022 → 30/04/2024
Project: Foundations (Private Foundations, Non-Profit Foundations, Charitable Trusts)