Mediamaine

Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

Translated title of the contribution: Media reputation

Research output: Book/ReportCommissioned reportProfessional

Original languageFinnish
Place of PublicationHelsinki
PublisherViestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto
Number of pages56
Publication statusPublished - 13 Dec 2014
MoE publication typeD4 Published development or research report or study

Publication series

NameViestinnän tutkimusraportteja
PublisherViestinnän tutkimuskeskus CRC
No.2
Volume2014
ISSN (Print)1799-7933

Fields of Science

  • 518 Media and communications

Cite this

Aula, P., Laaksonen, S., Ravaja, N., Salminen, M., & Falco, A. (2014). Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. (Viestinnän tutkimusraportteja; Vol. 2014, No. 2). Helsinki: Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto.
Aula, Pekka ; Laaksonen, Salla ; Ravaja, Niklas ; Salminen, Mikko ; Falco, Alessio. / Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Helsinki : Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 p. (Viestinnän tutkimusraportteja; 2).
@book{0553d5dfa34845d9ad2fa984f46c0fa2,
title = "Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasis{\"a}ll{\"o}n kuluttamisessa",
keywords = "518 Media- ja viestint{\"a}tieteet",
author = "Pekka Aula and Salla Laaksonen and Niklas Ravaja and Mikko Salminen and Alessio Falco",
year = "2014",
month = "12",
day = "13",
language = "suomi",
series = "Viestinn{\"a}n tutkimusraportteja",
publisher = "Viestinn{\"a}n tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto",
number = "2",
address = "Suomi",

}

Aula, P, Laaksonen, S, Ravaja, N, Salminen, M & Falco, A 2014, Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Viestinnän tutkimusraportteja, no. 2, vol. 2014, Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, Helsinki.

Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. / Aula, Pekka; Laaksonen, Salla; Ravaja, Niklas; Salminen, Mikko; Falco, Alessio.

Helsinki : Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 p. (Viestinnän tutkimusraportteja; Vol. 2014, No. 2).

Research output: Book/ReportCommissioned reportProfessional

TY - BOOK

T1 - Mediamaine

T2 - Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

AU - Aula, Pekka

AU - Laaksonen, Salla

AU - Ravaja, Niklas

AU - Salminen, Mikko

AU - Falco, Alessio

PY - 2014/12/13

Y1 - 2014/12/13

KW - 518 Media- ja viestintätieteet

M3 - Tutkimusraportti

T3 - Viestinnän tutkimusraportteja

BT - Mediamaine

PB - Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto

CY - Helsinki

ER -

Aula P, Laaksonen S, Ravaja N, Salminen M, Falco A. Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Helsinki: Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 p. (Viestinnän tutkimusraportteja; 2).