Miehelän eteiset ja naisopettajien omat huoneet: [kirja-arvostelu]

    Research output: Contribution to journalArticleScientific

    Original languageFinnish
    JournalNuorisotutkimus
    Volume20
    Issue number2
    Pages (from-to)74-76
    Number of pages2
    ISSN0780-0886
    Publication statusPublished - 2002
    MoE publication typeB1 Journal article

    Fields of Science

    • opettajat
    • sukupuoliroolit
    • kasvatus
    • feminismi
    • 516 Educational sciences

    Cite this

    @article{75af908356e842dd8573a656ea41b036,
    title = "Miehel{\"a}n eteiset ja naisopettajien omat huoneet: [kirja-arvostelu]",
    keywords = "kirja-arvostelut, opettajat, feminismi, opettajat, sukupuoliroolit, kasvatus, feminismi, 516 Kasvatustieteet",
    author = "Ulla-Maija Salo",
    note = "Arvosteltu teos: Feminism and the classroom teacher: research, praxis, pedagogy / Amanda Coffey and Sara Delamont. London : RoutledgeFalmer, 2000 Volume: Proceeding volume:",
    year = "2002",
    language = "suomi",
    volume = "20",
    pages = "74--76",
    journal = "Nuorisotutkimus",
    issn = "0780-0886",
    publisher = "Nuorisotutkimusseura",
    number = "2",

    }

    Miehelän eteiset ja naisopettajien omat huoneet : [kirja-arvostelu]. / Salo, Ulla-Maija.

    In: Nuorisotutkimus, Vol. 20 , No. 2, 2002, p. 74-76.

    Research output: Contribution to journalArticleScientific

    TY - JOUR

    T1 - Miehelän eteiset ja naisopettajien omat huoneet

    T2 - [kirja-arvostelu]

    AU - Salo, Ulla-Maija

    N1 - Arvosteltu teos: Feminism and the classroom teacher: research, praxis, pedagogy / Amanda Coffey and Sara Delamont. London : RoutledgeFalmer, 2000 Volume: Proceeding volume:

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    KW - kirja-arvostelut

    KW - opettajat

    KW - feminismi

    KW - opettajat

    KW - sukupuoliroolit

    KW - kasvatus

    KW - feminismi

    KW - 516 Kasvatustieteet

    M3 - Artikkeli

    VL - 20

    SP - 74

    EP - 76

    JO - Nuorisotutkimus

    JF - Nuorisotutkimus

    SN - 0780-0886

    IS - 2

    ER -