@article{3058590350f04f319236f199a3978666,
title = "Narrative as experience: the pedagogical implications of sympathizing with fictional characters",
keywords = "612 Languages and Literature, englanninkielinen kirjallisuus, kaunokirjallisuus, kirjallisuudentutkimus, fiktiiviset henkil{\"o}t, suostuttelu, sympatia, kirjallisuus, vastaanotto, lukijat, narratologia, pedagogiikka, tunteet, empatia, englanninkielinen kirjallisuus, kaunokirjallisuus, kirjallisuudentutkimus, fiktiiviset henkil{\"o}t, suostuttelu, sympatia, kirjallisuus, vastaanotto, lukijat, narratologia, pedagogiikka, tunteet, empatia, englanninkielinen kirjallisuus, kaunokirjallisuus, kirjallisuudentutkimus, fiktiiviset henkil{\"o}t, suostuttelu, sympatia, kirjallisuus, vastaanotto, lukijat, narratologia, pedagogiikka, tunteet, empatia",
author = "Howard Sklar",
year = "2008",
doi = "10.1353/pan.0.0023",
language = "English",
volume = "6",
pages = "481--501",
journal = "Partial Answers",
issn = "1565-3668",
publisher = "Johns Hopkins University Press",
number = "2",
}