Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle

Maija Katariina Aksela, Johannes Pernaa

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Original languageFinnish
Title of host publicationOppikirja Suomea rakentamassa
EditorsPirjo Hiidenmaa, Markku Löytönen, Helena Ruuska
Number of pages27
Volume2017
Place of PublicationHelsinki
PublisherSuomen tietokirjailijat
Publication date28 Jan 2017
ISBN (Print)978-952-67356-8-9
Publication statusPublished - 28 Jan 2017
MoE publication typeA3 Book chapter

Fields of Science

  • 116 Chemical sciences

Cite this

Aksela, M. K., & Pernaa, J. (2017). Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle. In P. Hiidenmaa, M. Löytönen, & H. Ruuska (Eds.), Oppikirja Suomea rakentamassa (Vol. 2017). Helsinki: Suomen tietokirjailijat.
Aksela, Maija Katariina ; Pernaa, Johannes. / Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle. Oppikirja Suomea rakentamassa. editor / Pirjo Hiidenmaa ; Markku Löytönen ; Helena Ruuska. Vol. 2017 Helsinki : Suomen tietokirjailijat, 2017.
@inbook{03d73592714d4dc39124c0ed3e5c3451,
title = "Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta s{\"a}hk{\"o}iselle aikakaudelle",
keywords = "116 Kemia, kemian opetus, oppikirjat",
author = "Aksela, {Maija Katariina} and Johannes Pernaa",
year = "2017",
month = "1",
day = "28",
language = "suomi",
isbn = "978-952-67356-8-9",
volume = "2017",
editor = "Pirjo Hiidenmaa and Markku L{\"o}yt{\"o}nen and Helena Ruuska",
booktitle = "Oppikirja Suomea rakentamassa",
publisher = "Suomen tietokirjailijat",
address = "Suomi",

}

Aksela, MK & Pernaa, J 2017, Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle. in P Hiidenmaa, M Löytönen & H Ruuska (eds), Oppikirja Suomea rakentamassa. vol. 2017, Suomen tietokirjailijat, Helsinki.

Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle. / Aksela, Maija Katariina; Pernaa, Johannes.

Oppikirja Suomea rakentamassa. ed. / Pirjo Hiidenmaa; Markku Löytönen; Helena Ruuska. Vol. 2017 Helsinki : Suomen tietokirjailijat, 2017.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

TY - CHAP

T1 - Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle

AU - Aksela, Maija Katariina

AU - Pernaa, Johannes

PY - 2017/1/28

Y1 - 2017/1/28

KW - 116 Kemia

KW - kemian opetus

KW - oppikirjat

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 978-952-67356-8-9

VL - 2017

BT - Oppikirja Suomea rakentamassa

A2 - Hiidenmaa, Pirjo

A2 - Löytönen, Markku

A2 - Ruuska, Helena

PB - Suomen tietokirjailijat

CY - Helsinki

ER -

Aksela MK, Pernaa J. Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle. In Hiidenmaa P, Löytönen M, Ruuska H, editors, Oppikirja Suomea rakentamassa. Vol. 2017. Helsinki: Suomen tietokirjailijat. 2017