Oppimistulosten kansallisen arvioinnin historiallinen institutionaalistuminen Suomessa ja Ruotsissa

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

    Original languageFinnish
    Title of host publicationKoulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset
    EditorsHeikki Silvennoinen, Mira Kalalahti, Janne Varjo
    Number of pages32
    Place of PublicationJyväskylä
    PublisherSuomen kasvatustieteellinen seura
    Publication date17 Nov 2016
    ISBN (Print)978-952-5401-75-2
    Publication statusPublished - 17 Nov 2016
    MoE publication typeA3 Book chapter

    Publication series

    NameKasvatusalan tutkimuksia
    PublisherSuomen kasvatustieteellinen seura
    Number73
    ISSN (Print)1458-1094
    NameKasvatussosiologian vuosikirja
    Number1

    Fields of Science

    • 516 Educational sciences

    Cite this

    Wallenius, T. (2016). Oppimistulosten kansallisen arvioinnin historiallinen institutionaalistuminen Suomessa ja Ruotsissa. In H. Silvennoinen, M. Kalalahti, & J. Varjo (Eds.), Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset (Kasvatusalan tutkimuksia; No. 73), (Kasvatussosiologian vuosikirja; No. 1). Jyväskylä: Suomen kasvatustieteellinen seura.