Osaaminen ja asenteet: muutostrendit ja yhteydet

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Original languageFinnish
Title of host publicationPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
EditorsJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Number of pages34
Place of PublicationHelsinki
PublisherHelsingin yliopisto
Publication date2019
Pages43-76
ISBN (Print)978-951-51-3481-3
ISBN (Electronic)978-951-51-3482-0
Publication statusPublished - 2019
MoE publication typeA3 Book chapter

Publication series

NameKasvatustieteellisiä tutkimuksia
Number52
ISSN (Print)1798-8322
ISSN (Electronic)2489-2297

Fields of Science

  • 516 Educational sciences

Cite this

Vainikainen, M-P., Thuneberg, H., & Hautamäki, J. (2019). Osaaminen ja asenteet: muutostrendit ja yhteydet. In J. Hautamäki, I. Rämä, & M-P. Vainikainen (Eds.), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta (pp. 43-76). (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia; No. 52). Helsinki: Helsingin yliopisto.