Abstract
Artikkelissa kerromme Vantaalla toteuttavasta Osaava vanhempi -hankkeesta, sen taustoista, toiminta-ajatuksesta sekä toiminnasta. Kerromme ensin hankkeesta, sitten tarkastelemme lähemmin yhtä hankkeen puitteissa toimivaa äiti & lapsi -ryhmää ja sen käytäntöjä. Esitämme myös kysymyksen, kuinka kyseisen ryhmän toiminnassa tulee esiin sosiokonstruktivistinen oppimiskäsitys, joka on kirjattu ryhmässä käytettävään opetussuunnitelmaan. Haemme kysymykseen vastauksia ja näkökulmia analysoimalla ryhmän toimintaa käyttäen teoreettisena viitekehyksenä sosiokonstruktivismia.
Original language | Finnish |
---|---|
Journal | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kieliverkoston verkkolehti |
Volume | s |
Issue number | 6 |
ISSN | 1799-0181 |
Publication status | Published - 9 Nov 2011 |
MoE publication type | Not Eligible |
Fields of Science
- 516 Educational sciences
- 6121 Languages