Språklig och pedagogisk utveckling som mål

blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionScientific

Original languageSwedish
Title of host publicationAinedidaktiikka ja koulutuspolitiikka : Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu
EditorsSara Routarinne, Liisa Tainio, Kalle Juuti
Number of pages18
VolumeTutkimuksia 343
Place of PublicationHelsinki
Publication date2013
Pages5-22
ISBN (Electronic)978-952-10-7869–9
Publication statusPublished - 2013
MoE publication typeB3 Article in conference proceedings

Publication series

NameHelsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia

Fields of Science

  • 516 Educational sciences
  • 6121 Languages

Cite this

Huhtala, A. (2013). Språklig och pedagogisk utveckling som mål: blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning. In S. Routarinne, L. Tainio, & K. Juuti (Eds.), Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka: Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu (Vol. Tutkimuksia 343, pp. 5-22). (Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia). Helsinki.
Huhtala, Anne. / Språklig och pedagogisk utveckling som mål : blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning. Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka: Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu. editor / Sara Routarinne ; Liisa Tainio ; Kalle Juuti. Vol. Tutkimuksia 343 Helsinki, 2013. pp. 5-22 (Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia).
@inproceedings{5685a50020e540cd8facb5a8d5084ddd,
title = "Spr{\aa}klig och pedagogisk utveckling som m{\aa}l: blivande svenskl{\"a}rare reflekterar {\"o}ver sin inl{\"a}rning",
keywords = "516 Pedagogik, 6121 Spr{\aa}kvetenskaper",
author = "Anne Huhtala",
note = "Volume: Proceeding volume: Tutkimuksia 343",
year = "2013",
language = "svenska",
volume = "Tutkimuksia 343",
series = "Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia",
pages = "5--22",
editor = "Sara Routarinne and Tainio, {Liisa } and Kalle Juuti",
booktitle = "Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka",

}

Huhtala, A 2013, Språklig och pedagogisk utveckling som mål: blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning. in S Routarinne, L Tainio & K Juuti (eds), Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka: Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu. vol. Tutkimuksia 343, Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia, Helsinki, pp. 5-22.

Språklig och pedagogisk utveckling som mål : blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning. / Huhtala, Anne.

Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka: Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu. ed. / Sara Routarinne; Liisa Tainio; Kalle Juuti. Vol. Tutkimuksia 343 Helsinki, 2013. p. 5-22 (Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionScientific

TY - GEN

T1 - Språklig och pedagogisk utveckling som mål

T2 - blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning

AU - Huhtala, Anne

N1 - Volume: Proceeding volume: Tutkimuksia 343

PY - 2013

Y1 - 2013

KW - 516 Pedagogik

KW - 6121 Språkvetenskaper

M3 - Konferensbidrag

VL - Tutkimuksia 343

T3 - Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia

SP - 5

EP - 22

BT - Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka

A2 - Routarinne, Sara

A2 - Tainio, Liisa

A2 - Juuti, Kalle

CY - Helsinki

ER -

Huhtala A. Språklig och pedagogisk utveckling som mål: blivande svensklärare reflekterar över sin inlärning. In Routarinne S, Tainio L, Juuti K, editors, Ainedidaktiikka ja koulutuspolitiikka: Ainedidaktiikan symposiumin 2012 verkkojulkaisu. Vol. Tutkimuksia 343. Helsinki. 2013. p. 5-22. (Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen tutkimuksia).