Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageFinnish
Title of host publicationRomanikielen asema, opetus ja osaaminen : Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015
EditorsMari Huhtanen, Mika Puukko
Number of pages18
Place of PublicationHelsinki
PublisherKansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI)
Publication date2016
Pages21-38
ISBN (Print)978-952-206-319-9
ISBN (Electronic)78-952-206-320-5
Publication statusPublished - 2016
MoE publication typeD2 Article in professional manuals or guides or professional information systems or text book material

Publication series

NameKansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja
Volume2016
ISSN (Print)2342-4176
ISSN (Electronic)2342-4184

Fields of Science

  • 6121 Languages

Cite this

Hedman, H. (2016). Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä. In M. Huhtanen, & M. Puukko (Eds.), Romanikielen asema, opetus ja osaaminen: Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015 (pp. 21-38). (Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja; Vol. 2016). Helsinki: Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI).
Hedman, Henry. / Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä. Romanikielen asema, opetus ja osaaminen: Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015. editor / Mari Huhtanen ; Mika Puukko. Helsinki : Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI), 2016. pp. 21-38 (Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja).
@inbook{55fe36fea6a64fc6909e1a33ee4a5e86,
title = "Suomen romanikielen asemaan ja s{\"a}ilymiseen vaikuttavia tekij{\"o}it{\"a}",
keywords = "6121 Kielitieteet",
author = "Henry Hedman",
year = "2016",
language = "suomi",
isbn = "978-952-206-319-9",
series = "Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja",
publisher = "Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI)",
pages = "21--38",
editor = "Mari Huhtanen and Mika Puukko",
booktitle = "Romanikielen asema, opetus ja osaaminen",
address = "Suomi",

}

Hedman, H 2016, Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä. in M Huhtanen & M Puukko (eds), Romanikielen asema, opetus ja osaaminen: Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015. Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja, vol. 2016, Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI), Helsinki, pp. 21-38.

Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä. / Hedman, Henry.

Romanikielen asema, opetus ja osaaminen: Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015. ed. / Mari Huhtanen; Mika Puukko. Helsinki : Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI), 2016. p. 21-38 (Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja; Vol. 2016).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä

AU - Hedman, Henry

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - 6121 Kielitieteet

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 978-952-206-319-9

T3 - Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja

SP - 21

EP - 38

BT - Romanikielen asema, opetus ja osaaminen

A2 - Huhtanen, Mari

A2 - Puukko, Mika

PB - Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI)

CY - Helsinki

ER -

Hedman H. Suomen romanikielen asemaan ja säilymiseen vaikuttavia tekijöitä. In Huhtanen M, Puukko M, editors, Romanikielen asema, opetus ja osaaminen: Romanikielen oppimistulokset perusopetuksen 7.-9. vuosiluokilla 2015. Helsinki: Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (KARVI). 2016. p. 21-38. (Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen julkaisuja).