Postmoderni perhe toimintaympäristönä

Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde

Translated title of the contribution: The Postmodern family as an activity environment: The interaction between the home and the school

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Original languageFinnish
Title of host publicationOnnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa
EditorsRitva Jakku-Sihvonen
Number of pages24
Place of PublicationHelsinki
PublisherOpetushallitus
Publication date1997
Pages39-63
ISBN (Print)952-13-0022-1
Publication statusPublished - 1997
MoE publication typeA3 Book chapter

Publication series

NameArviointi
PublisherOpetushallitus
Number3/1997
ISSN (Print)1238-4453

Fields of Science

  • 515 Psychology
  • Social class, activity environment, language code, self-regulative capacities
  • 516 Educational sciences
  • Authoritarian, Laissez-faire and authoritative parenting

Cite this

Hautamäki, A. (1997). Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. In R. Jakku-Sihvonen (Ed.), Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa (pp. 39-63). (Arviointi ; No. 3/1997). Helsinki: Opetushallitus.
Hautamäki, Airi. / Postmoderni perhe toimintaympäristönä : Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. editor / Ritva Jakku-Sihvonen. Helsinki : Opetushallitus, 1997. pp. 39-63 (Arviointi ; 3/1997).
@inbook{503a1734105842739b385ae311b4c6db,
title = "Postmoderni perhe toimintaymp{\"a}rist{\"o}n{\"a}: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde",
keywords = "515 Psykologia, Social class, activity environment, language code, self-regulative capacities, 516 Kasvatustieteet, Authoritarian, Laissez-faire and authoritative parenting",
author = "Airi Hautam{\"a}ki",
year = "1997",
language = "suomi",
isbn = "952-13-0022-1",
series = "Arviointi",
publisher = "Opetushallitus",
number = "3/1997",
pages = "39--63",
editor = "Ritva Jakku-Sihvonen",
booktitle = "Onnistuuko oppiminen",
address = "Suomi",

}

Hautamäki, A 1997, Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. in R Jakku-Sihvonen (ed.), Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. Arviointi , no. 3/1997, Opetushallitus, Helsinki, pp. 39-63.

Postmoderni perhe toimintaympäristönä : Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. / Hautamäki, Airi.

Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. ed. / Ritva Jakku-Sihvonen. Helsinki : Opetushallitus, 1997. p. 39-63 (Arviointi ; No. 3/1997).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

TY - CHAP

T1 - Postmoderni perhe toimintaympäristönä

T2 - Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde

AU - Hautamäki, Airi

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - 515 Psykologia

KW - Social class, activity environment, language code, self-regulative capacities

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - Authoritarian, Laissez-faire and authoritative parenting

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 952-13-0022-1

T3 - Arviointi

SP - 39

EP - 63

BT - Onnistuuko oppiminen

A2 - Jakku-Sihvonen, Ritva

PB - Opetushallitus

CY - Helsinki

ER -

Hautamäki A. Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. In Jakku-Sihvonen R, editor, Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. Helsinki: Opetushallitus. 1997. p. 39-63. (Arviointi ; 3/1997).