Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Vetovoimala-hankkeen tavoitteena on erityisen ja vaativan erityisen tuen asiakkaiden ammatilliseen koulutukseen ohjaamisen ja siirtymävaiheen palvelujen kehittäminen. Tässä artikkelissa kuvaillaan lyhyesti Vetovoimala-hankkeen tuloksia toimintakykyä arvioivien työkalujen osalta perusopetuksen ja toisen asteen ammatillisen erityisopetuksen välisessä tiedonsiirrossa. Hankkeesta julkaistiin syksyllä 2020 kokoomateos ”Vetovoima kasvaa yhteistyöllä: Vetovoimalan hyvät käytänteet ohjaukseen ja erityisen tuen tarpeen tunnistamiseen”, jonka luku ”Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa” on tämän artikkelin pohjana.
Original languageFinnish
Journale-Erika: Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Volume2020
Issue number2
Pages (from-to)35-41
Number of pages7
Publication statusPublished - 26 Oct 2020
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Fields of Science

  • 516 Educational sciences

Cite this