Vuoden opettaja 2019

Käänteisessä oppimisessa on kyse oppimisen ongelmiin puuttumisesta

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageFinnish
JournalDimensio
Volume2019
Issue number30.1.2019
ISSN0782-6648
Publication statusPublished - 30 Jan 2019
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Fields of Science

  • 516 Educational sciences

Cite this

@article{e64186527fa9444997d6e485cb236cd4,
title = "Vuoden opettaja 2019: K{\"a}{\"a}nteisess{\"a} oppimisessa on kyse oppimisen ongelmiin puuttumisesta",
keywords = "516 Kasvatustieteet",
author = "Marika Toivola",
year = "2019",
month = "1",
day = "30",
language = "suomi",
volume = "2019",
journal = "Dimensio",
issn = "0782-6648",
publisher = "Matemaattisten Aineiden Opettajien Liitto MAOL",
number = "30.1.2019",

}

Vuoden opettaja 2019 : Käänteisessä oppimisessa on kyse oppimisen ongelmiin puuttumisesta. / Toivola, Marika.

In: Dimensio, Vol. 2019, No. 30.1.2019, 30.01.2019.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Vuoden opettaja 2019

T2 - Käänteisessä oppimisessa on kyse oppimisen ongelmiin puuttumisesta

AU - Toivola, Marika

PY - 2019/1/30

Y1 - 2019/1/30

KW - 516 Kasvatustieteet

M3 - Artikkeli

VL - 2019

JO - Dimensio

JF - Dimensio

SN - 0782-6648

IS - 30.1.2019

ER -