Toinen pirtuaika: Mitkä ovat yksityisen alkoholintuonnin vaikutukset Suomessa ja miten ilmiötä mitataan?

Lehdistö/media

Kuvaus

ISBN 978-­‐952-­‐6632-­‐26-­‐1 (nid.) ISBN 978-­‐952-­‐6632-­‐27-­‐8 (PDF)
Aikajakso12 kesäkuuta 2013

Osallistuminen mediassa

1

Osallistuminen mediassa

  • NimiToinen pirtuaika: Mitkä ovat yksityisen alkoholintuonnin vaikutukset Suomessa ja miten ilmiötä mitataan?
    Medianimi / kanavaSilent Reportage
    MediatyyppiIlmestynyt painettuna
    MaaSuomi
    Julkaisupäivämäärä12/06/2013
    Tuottaja / kirjoittajaNewsbrokers
    URL-osoitewww.newsbrokers.fi/
    HenkilötKimmo Vehkalahti