Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Henkilöt

Valokuva Airi Hakkarainen

Airi Hakkarainen, Yliopistonlehtori

Henkilö: U3 Opetus- ja tutkimushenkilöstö

19962020
Valokuva Pinja Jylänki

Pinja Jylänki

Henkilö: U1 Opetus- ja tutkimushenkilöstö, M5 Opetuksen ja tutkimuksen tukihenkilöstö

20192019
Ei valokuvaa Elina Sipinen

Elina Sipinen

Henkilö: M5 Opetuksen ja tutkimuksen tukihenkilöstö

Projektit

Active Early Numeracy

Aunio, P., Sääkslahti, A. & Tervaniemi, M.

01/05/201931/12/2022

Projekti: Tutkimusprojekti

Intervention study on supporting mathematical skills

Hakkarainen, A.

01/08/201231/05/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

Julkaisut

Achievement emotions among adolescents receiving special education support in mathematics

Holm, M., Björn, P. M., Laine, A., Korhonen, J. & Hannula, M. S., huhtikuuta 2020, julkaisussa : Learning and Individual Differences. 79, 11 Sivumäärä, 101851.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

A Systematic Review Evaluating Psychometric Properties of Parent or Caregiver Report Instruments on Child Maltreatment:Part 1: Content Validity

Yoon, S., Speyer, R., Cordier, R., Aunio, P. & Hakkarainen, A., 9 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Trauma violence & abuse. 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Ci sono differenti predittori della lettura nelle lingue che hanno un'ortografia trasparente? Evidenze da uno studio longitudinale

Julkaisun otsikon käännös: Do predictors of reading differ among transparent orthographies?: Evidence from a longitudinal studyHolopainen, L., Koch, A. & Hakkarainen, A., 2020, julkaisussa : Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies. 20, s. 111-129

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Erityisopettajaopiskelija verkkopalvelujen käyttäjänä: Taustatutkimus ThinkMath -verkkopalvelun kehittämiseksi

Väisänen, E., Aunio, P. & Laine, A., 2020, julkaisussa : Ainedidaktiikka. 4, 1, s. 58-78 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Aktiviteetit

Journal of Mathematical Behavior (Lehti)

Anu Laine (Arvioitsija (reviewer))

2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

EARLI SIG15: The relationship between physical activity, fundamental motor skills and early numeracy in preschoolers

Anssi Oskari Vanhala (Puhuja), , Airi Hakkarainen (Puhuja), , Eero Haapala (Puhuja), , Arja Sääkslahti (Puhuja), & Pirjo Aunio (Puhuja)

10 elokuuta 202012 elokuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

EARLI SIG15 online: The associations between children’s physical, arithmetic and mathematical problem-solving performance in sixth grade.

Pirjo Aunio (Puhuja), , Airi Hakkarainen (Puhuja), , Elina Sipinen (Puhuja), , Anssi Oskari Vanhala (Puhuja), , Mikko Huhtiniemi (Puhuja), , Kasper Salin (Puhuja), , Anu Laine (Puhuja), & Timo Jaakkola (Puhuja)

10 elokuuta 202012 elokuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja. Ainedidaktisia tutkimuksia (Lehti)

Anu Laine (Arvioitsija (reviewer))

2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

EARLI SIG15 online: Poster presentation: Mathematical concepts and algebraic skills in 9th graders: A person-centered approach

Airi Hakkarainen (Puhuja), , Pirjo Aunio (Puhuja), , Johan Korhonen (Puhuja), , Anu Laine (Puhuja), & Risto Hotulainen (Puhuja)

10 elokuuta 202012 elokuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys