• Suomi

  • Suomi

Julkaisut 1968 2020

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2020

Beyond the naïve mantra of criticality in education (research)?

Chen, N. & Dervin, F., 2020, The Meaning of Criticality in Education Research. Palgrave Macmillan, ( Palgrave Studies in Education Research Methods).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

International students in China: The need for us all to unlearn

Chen, N. & Dervin, F., 2020, Academic experience of international students in Chinese higher education. Tian, M. (toim.). Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students’ ethical agency in video research

Julkaisun otsikon käännös: Oppilaitten eettinen toimijuus videotutkimuksessaHilppö, J. & Stevens, R., 2020, (Hyväksytty/In press) Examining ethics in contemporary science education research – being responsive and responsible. Springer, 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2019

21st century competencies in the Chinese science curriculum

Wang, Y., Lavonen, J. M. J. & Tirri, K. A. H., 2019, (Hyväksytty/In press) Nordic-Chinese Intersections on Education . Du, X. Y., Liu, H. Q., Jensen, A. A. & Dervin, F. (toim.). Palgrave Macmillan

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Achievement goal orientations: A person-oriented approach

Niemivirta, M., Pulkka, A-T., Tapola, A. & Tuominen, H., helmikuuta 2019, The Cambridge Handbook of Motivation and Learning. Renninger, K. A. & Hidi, S. E. (toim.). Cambridge, UK: Cambridge University Press, s. 566-616 51 Sivumäärä (Cambridge Handbooks in Psychology).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

 A Cross-Cultural Perspective on the Role of Parents in University Students’ Mental Health

Cui, M., Hong, P., A. Darling, C. & Janhonen-Abruquah, H., elokuuta 2019, Global Perspectives on University Students. Esteves, D., Scarf, D., Pinheiro, P., Arahanga-Doyle, H. & Hunter, J. A. (toim.). New York: Nova Science Publishers, (Education in a Competitive and Globalizing World, University Teaching and Faculty Development).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Action Telling method: From storytelling to crafting the future

Kangas, J. & Reunamo, J., 2019, Story in Children's Lives: Contributions of the Narrative Mode to Early Childhood Development, Literacy, and Learning. Kerry-Moran, K. J. & Aerila, J-A. (toim.). Cham: Springer, s. 113-128 20 Sivumäärä (Educating the Young Child; Vuosikerta 16).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Affective Subjectivation in the Precarious Neoliberal Academia

Valero, P., Jørgensen, K. M. & Brunila, K., 2019, Resisting Neoliberalism in Higher Education Volume I: Seeing Through the Cracks. Bottrell, D. & Manathunga, C. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, Vuosikerta 1. s. 135-154 20 Sivumäärä (Palgrave Critical University Studies).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alakoulun kirjallisuuskasvatusta kartoittamassa: Lukuklaanin opettajakyselyn tuloksia

Grünthal, S., Hiidenmaa, P., Routarinne, S., Satokangas, H. & Tainio, L., helmikuuta 2019, Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. Rautiainen, M. & Tarnanen, M. (toim.). Jyväskylä: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 161-181 21 Sivumäärä (Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 15).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Alma - nimeämätön näytelmäluonnos

Grünthal, S., 2019, Aleksis Kivi: Yö ja päivä; Lea; Alma; Margareta : kriittinen editio. Paavolainen, P., Katajamäki, S., Kokko, O., Lauerma, P., Niemi, J. & Nummi, J. (toim.). Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, s. 92-117 26 Sivumäärä (Aleksis Kiven teosten kriittiset editiot)(Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia; nro 1439).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Arvioinnin erilaiset tehtävät

Luostarinen, A. & Ouakrim-Soivio, N., 2019, Arvioinnin käsikirja. 1.painos toim. Jyväskylä: PS-kustannus, s. 33-49 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Att spelifiera Topelius - lärarperspektiv på estetiska processer i arbetet med interaktiv pjäs

Ståhl, M., Kaihovirta, H. & Rimpilä, M., 28 elokuuta 2019, Genom texter och världar: Svenska och litteratur med didaktisk inriktning - festskrift till Ria Heilä-Ylikallio. Höglund, H., Jusslin, S., Ståhl, M. & Westerlund, A. (toim.). Första utgåvan toim. Åbo: Åbo Akademis förlag, s. 289-306 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Bildkonstskola: Att skapa sig själv, varandra och framtiden

Kaihovirta, H., 2019, Solskog och skuggland: Balatako 10 år = Aurinkometsä ja varjomaa: Balatako 10 vuotta. Jakobstad: Balatako-bildkonst för barn och unga

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Bilingualism and multilingualism in primary education (Finland)

From, T. & Slotte, A., 2019, Bloomsbury education and childhood studies : Articles. Kauko, J., Tatto, M. T. & Menter, I. (toim.). London: Bloomsbury Publishing

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Bilingualism and multilingualism in secondary education (Finland)

From, T. & Slotte, A., 2019, Bloomsbury Education and Childhood Studies: Articles. Kauko, J., Tatto, M. T. & Menter, I. (toim.). London: Bloomsbury Publishing

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Breikkaaja Ukko Niemi Porvoosta: Young b-boy Ukko Niemi from Porvoo

Cvetanovic, D., 22 toukokuuta 2019, Hiphop Suomessa: Puheenvuoroja tutkijoilta ja tekijöiltä. Sykäri, V., Rantakallio, I., Westinen, E. & Cvetanovic, D. (toim.). Helsinki: Nuorisotutkimusseura Nuorisotutkimusverkosto, s. 48-50 3 Sivumäärä 3. (Nuorisotutkimusverkosto/Nuorisotutkimusseura. Julkaisuja; nro 219).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Bridging the past, present and future in Estonian music education

Sepp, A., Läänemets, U. & Kiilu, K., 2019, Advancing music education in Northern Europe. Hebert, D. G. & Hauge, T. B. (toim.). Abingdon, Oxon; New York, NY: Routledge, s. 141-154 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Capturing Nordic Identifications Through Participatory Photography

Corner, S., Forsius, M., Holm, G., Zilliacus, H. & Öhrn, E., 2019, Computer Supported Qualitative Research: New Trends on Qualitative Research. Costa, A. P., Reis, L. P. & Moreira, A. (toim.). Cham: Springer , s. 136 - 145 10 Sivumäärä (Advances in Intelligent Systems and Computing; nro 861).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Change in First Graders’ Science-Related Competence Beliefs During Digitally Intensive Science Workshops

Loukomies, A., Juuti, K., Lavonen, J. & Salmela-Aro, K., 28 elokuuta 2019, Bridging Research and Practice in Science Education. McLoughlin, E., Finlayson, O., Erduran, S. & Childs, P. (toim.). Springer, s. 285-299 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Children with and without disabilities in Finnish early childhood education

Suhonen, E., Takala, M., Alijoki, A. & Viljamaa, E., 2019, Users’ Needs Report on Play for Children with Disabilities: Parents' and children's views. Westling Allodi, M. & Zappaterra, T. (toim.). Berlin: De Gruyter Open, s. 84-94 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

Children’s Initiatives in the Finnish Early Childhood Education Context

Kangas, J. & Lastikka, A-L., 2019, Nordic Families, Children and Early Childhood Education. Garvis, S., Harju-Luukkainen, H., Sheridan, S. & Williams, P. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 15-36 22 Sivumäärä (Studies in Childhood and Youth).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Children’s Stories Supporting the Development of Critical Literacy and Intercultural Understanding

Pesonen, J., 28 syyskuuta 2019, Story in Children's Lives: Contributions of the Narrative Mode to Early Childhood Development, Literacy, and Learning.. Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Commentary: Research Methods for the Advancement of Possibility Knowledge and Practice in Science and Engineering Education

Kumpulainen, K., 2019, Theory and Methods for Sociocultural Research in Science and Engineering Education. Kelly, G. J. & Green, J. L. (toim.). New York, NY: Routledge, s. 256-263 8 Sivumäärä (Teaching and learning in science series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Comparing Chinese and Nordic Education Systems—Some Advice

Chen, N. & Dervin, F., 2019, Nordic-Chinese Intersections within Education. Liu, H., Dervin, F. & Du, X. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 293-300 8 Sivumäärä (Palgrave Studies on Chinese Education in a Global Perspective).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Compassion in Children's Peer Cultures

Julkaisun otsikon käännös: Myötätunto lasten vertaiskulttuurissaHilppö, J. A., Rajala, A. & Lipponen, L., 23 elokuuta 2019, Compassion and Empathy in Educational Contexts. Barton, G. & Garvis, S. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 79-95 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Conclusions

Marsh, J., Blum-Ross, A. & Kumpulainen, K., 2019, (Hyväksytty/In press) Enhancing digital literacy and creativity: Makerspaces in the Early Years. Blum-Ross, A., Kumpulainen, K. & Marsh, J. (toim.). 1st edition toim. Routledge, Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Conclusions: Future directions of multiliteracies scholarship and practice

Kumpulainen, K. & Sefton-Green, J., 2019, (Hyväksytty/In press) Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Constructions of social justice, marginalization, and belonging

Li, Y. & Dervin, F., huhtikuuta 2019, Oxford Research Encyclopedias: Education. Noblit, G. W. (toim.). Oxford: Oxford University Press

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Creating and maintaining play connection in a toddler peer group

Pursi, A. & Lipponen, L., 2019, Peer Play Relationships: International early childhood research perspectives Springer Series: International Perspectives on Early Childhood Education and Development. G. Quinones, A. Ridgway, & L. Liang (Eds). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Criterion-Based Grading, Agile Goal Setting, and Course (Un)Completion Strategies

Ihantola, P., Isohanni, E., Heino, P. & Mikkonen, T., 2019, Agile and Lean Concepts for Teaching and Learning: Bringing Methodologies from Industry to the Classroom. Parsons, D. & MacCallum, K. (toim.). Singapore: Springer, s. 207-230 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Curriculum for Comprehensive School-Aged Children with Autism Spectrum Disorder in Finland

Kärnä, E. & Pesonen, H., lokakuuta 2019, Educating Students with Autism Spectrum Disorder in China and Finland . Hu, X. & Kärnä, E. (toim.). Singapore: Springer, s. 153-170 18 Sivumäärä (New Frontiers of Educational Research).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Den gemensamma blicken på tanken: En didaktisk skiss över tavlans roll under Görans föreläsningar

Schaffar-Kronqvist, B., 2019, Gensvar: Essäer för Göran Torrkulla på hans 70-årsdag. Lindman, M., Peltonen, S. & Strandberg, H. (toim.). Åbo: Åbo Akademi, s. 31-48 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Developing ECEC professionals for multicultural environments in Germany: A European Approach

Harju-Luukkainen, H. K. & Üeffing, C., 2019, (Hyväksytty/In press) Teachers and Families Perspectives in Early Childhood Education and Care: Early childhood and Care in the 21st Century Vol II. Phillipson, S. & Garvis, S. (toim.). Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Diagnoses or Solutions: Different Pathways for Supporting Students with Diverse Learning Needs

Brown, K., Pesonen, H. & Itkonen, T., 21 toukokuuta 2019, Solution Focused Special Education : Practical and Inclusive Strategies for All Educators . Burnett, N. (toim.). London: Jessica Kingsley Publishers, s. 101-116 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Diversity of the assessments of a joint leadership model in early childhood education in Finland

Julkaisun otsikon käännös: Varhaiskasvatuksen yhteisen johtajuusmallin arviointierotFonsén, E. & Mäntyjärvi, M., heinäkuuta 2019, Leadership in Early Education in Times of Change: Research from five Continents. Strehmel, P., Heikka, J., Hujala, E., Rodd, J. & Waniganyake, M. (toim.). Berlin: Verlag Barbara Budrich, s. 154-170 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Eheyttäminen koulutyössä – Katsaus käsitteeseen

Niemelä, M. A., 2019, Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. Rautiainen, M. & Tarnanen, M. (toim.). Jyväskylä: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, s. 465-481 17 Sivumäärä (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; nro 15).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Enhancing Scientific Thinking Through the Development of Critical Thinking in Higher Education

Hyytinen, H., Toom, A. & Shavelson, R. J., 23 syyskuuta 2019, Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills. Murtonen, M. & Balloo, K. (toim.). Palgrave Macmillan, s. 59-78

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enhancing students’ latent nascent entrepreneurship in basic education

Hietanen, L. & Ruismäki, H. S. J., 2019, (Hyväksytty/In press) In A. Fayolle, D. Kariv & H. Matlay (Eds.) The Role and Impact of Entrepreneurship Education. Methods, Teachers and Innovative Programmes. New Horizons in Entrepreneurship series. Cheltenham and Northampton: Edward Elgar Publishing.. Edward Elgar

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

"En mä oo samanlainen": Maahanmuuttotaustaisten nuorten kokemuksia ulkopuolisuudesta

Saarinen, M. & Zacheus, T., 4 marraskuuta 2019, Oma paikka haussa: maahanmuuttotaustaiset nuoret ja koulutus. Jahnukainen, M., Kalalahti, M. & Kivirauma, J. (toim.). Helsinki: Gaudeamus, s. 170-199 30 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Esipuhe

Hakala, L. A., Tiina, K. & Autio, T., 30 lokakuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Siirtymiä ja ajan merkkejä koulutuksessa. Opetussuunnitelmatutkimuksen näkökulmia.. Autio, T., Hakala, L. & Kujala, T. (toim.). Tampereen yliopistopaino, 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Experiencing Democratic Intercultural Citizenship: EDIC Intensive Programmes

Kuusisto, E., Moree, D. & Sillavee, R., 2019, Education for Democratic Intercultural Citizenship . Veugelers, W. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 166-183 18 Sivumäärä (Moral Development and Citizenship Education; nro 15).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Experimenting with experience: Searching for 'the middle ground' of artful literature teaching

Østern, A-L. & Kaihovirta, H., 2019, Performative Approaches in Arts Education: Artful Teaching, Learning and Research. Østern, A-L. & Knudsen, K. N. (toim.). Abingdon, Oxon: Routledge, s. 96-115 20 Sivumäärä (Routledge Research in Education).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Explorations on the Nature of Children’s Conceptual Change in Computational Thinking

Kruskopf, M., Lonka, K. & Mikkilä-Erdmann, M., maaliskuuta 2019, INTED2019 Proceedings: 13th International Technology, Education and Development Conference, March 11th-13th, 2019, Valencia, Spain. Gómez Chova, L., López Martínez, A. & Candel Torres, I. (toim.). Valencia: IATED Academy, s. 5884-5894 11 Sivumäärä (INTED proceedings).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Finland: The unselfish vegan

Niva, M., Vainio, A. & Jallinoja, P., elokuuta 2019, To Eat or Not to Eat Meat: How Vegetarian Dietary Choices Influence Our Social Lives. De Backer, C., Dare, J. & Costello, L. (toim.). 1 toim. London: Rowman & Littlefield Publishers , s. 91–101 11 Sivumäärä (Rowman & Littlefield Studies in Food and Gastronomy).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finland Primary Education Curriculum

Hakala, L. & Kujala, T., 11 syyskuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Bloomsbury Education and Childhood Studies. Bloomsbury Publishing

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finland SE Transitions

Kupiainen, S. A. & Ouakrim-Soivio, N., helmikuuta 2019, (Jätetty) Bloomsbury Education and Childhood Studies . London: Bloomsbury Publishing, 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finnish 9th graders’ language skills: effects of learning environment and teaching on levels attained compared with other European countries

Julkaisun otsikon käännös: Suomalaisten 9.-luokkalaisten kielitaito: opetuksen ja oppimisympäristön vaikutuksia saavutettuihin tasoihin verrattuna muihin Euroopan maihinHilden, R. K., Rautopuro, J., Härmälä, M. & Huhtanen, M., 29 tammikuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Festschrift fot Professor Sauli Takala. Huhta, A. & Ericsson, G. (toim.). Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finnish Teachers Making Sense of and Promoting Multiliteracies in Early Years Education

Sairanen, H., Kangas, J. & Sintonen, S., 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Kumpulainen, K. & Sefton-Green, J. (toim.). London: Routledge, s. 42-60 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Food education - a multi-contextual understanding is needed

Kauppinen, E. & Palojoki, P., 2019, (Jätetty) Perspectives on food education.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

From nutrition education to food education: Finnish experiences

Kauppinen, E. & Palojoki, P., 2019, Proceedings from the 2017 Food and Society conference in Kuala Lumpur: Food and Society conference in Asia Pasific - Taste, Culture, Education. Olmedo, E. & Chan Suet Kay, R. (toim.). Malaysia: Institut Kajian Etnik, Universiti Kebangsaan Malaysia, s. 318-332 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu