Julkaisut 1998 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2019

Quality and Safety of Bovine Raw Milk: Present Challenges and Technological Solutions

Munsch-Alatossava, P. & Alatossava, T., 17 heinäkuuta 2019, Milk Production, Processing and Marketing. Javed, K. (toim.). London: IntechOpen, 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2018

Mikrobilääkeresistenssi One Health - näkökulmasta

Heikinheimo, A., Myllyniemi, A-L. & Vapalahti, O. P., 2018, (Valmisteltavana) Mikrobiologia, immunologia ja infektiosairaudet. Duodecim

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Veganism and plant-based eating: Analysis of interplay between discursive strategies and lifestyle political consumerism

Jallinoja, P., Vinnari, M. & Niva, M., 2018, The Oxford Handbook of Political Consumerism. Boström, M., Micheletti, M. & Oosterveer, P. (toim.). New York: Oxford University Press, 28 Sivumäärä (Oxford handbooks online).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Vitamiinit

Freese, R. I. & Savontaus, E., 2018, Farmakologia ja toksikologia . Koulu, M. & Mervaala, E. (toim.). 10 toim. Medicina, s. 871-888 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2017

How are message characteristics, past consumption and false beliefs associated with intentions to consume meat and plant-based alternatives in future?

Hartikainen, H. & Vainio, S. A., 2017, Susdiet Newsletter . INRA, Vuosikerta 6. s. 7-8 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
2014

Ympäristöasenteiden tutkimus

Paloniemi, R. & Vainio, S. A., 2014, Yhteiskuntatieteellisen ympäristötutkimuksen tutkimusmenetelmät . Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, s. 49-63 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Business concepts for combined online and offline materials in e-learning services

Salo, J. T., Könkkölä, S., Niiranen, H. & Leminen, S., 2012, Multichannel Multi Market Media Service Business model evaluation and Benchmark. Leminen, S., Könkkölä, S. & Huhtala, J-P. (toim.). s. 1-68 68 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Esipuhe

Salo, J. T., 2012, Sähköpostimarkkinoijan opas. Koodiviidakko, s. 1-3 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Virtuaalimaailmat liiketoiminnan kehittämisen välineinä

Salo, J. T., 2012, Klikkaa tästä. Lehtonen, J. (toim.). Mainostajien Liitto

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2011

Institutional Innovation In European Private Forestry: The Emergence of Forest Owners' Associations

Mäkinen, V-P. J., 2011, In book: Innovation in Forestry: Territorial and Value Chain Relationships, Chapter 5.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2010

Improving management of supply chains by information technology.

Salo, J. T. & Holma, H., 2010, Global logistics: New directions in the supply chain management. Waters, D. (toim.). Kogan Page, s. 227-244 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2009

B2B-tuotteen taidokas brändäys

Salo, J. T., 2009, Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen. Simula, H., Lehtimäki, T., Malinen, P. & Salo, J. (toim.). Teknologiainfo Teknova, s. 52-70 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Digitaaliset markkinointikeinot uuden tuotteen menestyksekkäässä kaupallistamisessa

Salo, J. T., 2009, B2B-tuotteen menestyksekäs brändäys. Simula, H., Lehtimäki, T., Salo, J. & Malinen, P. (toim.). Teknologiainfo Teknova, s. 109-125 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2008

Digitizing Business Relationships: Some Practical and Theoretical Considerations

Salo, J. T., 2008, Web Technologies for Commerce and Services Online . Khosrow-Pour, M. (toim.). IGI Global, s. 193-207 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Mobile technology usage in business relationships

Salo, J. T., 2008, Encyclopedia of Information Science and Technology. Khosrow-Pour, M. (toim.). Information Resources Management Association

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2006

Integrated Marketing Communications in Mobile Context

Salo, J. T., Leppäniemi, M., Sinisalo, J. & Karjaluoto, H., 2006, International Advertising and Communication ¬ – New Insights and Empirical Findings. Diehl, S. & Terlutter, D. (toim.). Springer Gabler, s. 396-413 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

IT-enabled integration of business relationship in the steel industry context

Salo, J. T., 2006, IT-Enabled Strategic Management: Increasing Returns for the Organization. Walters, B. & Tang, Z. (toim.). IGI Global, s. 275-294 39 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Special features of mobile advertising and their utilization

Salo, J. T. & Tähtinen, J., 2006, Encyclopedia of E-Commerce, E-Government and Mobile Commerce. Khosrow-Pour, M. (toim.). IGI Global, s. 1035-1040 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The mobile network as a new medium for marketing communications: A case study from Finland

Salo, J. T., Karjaluoto, H., Sinisalo, J. & Leppäniemi, M., 2006, Handbook of Research in Mobile Business: Technical, Methodological and Social Perspectives. Unhelkar, B. (toim.). IGI Global, Vuosikerta 2. s. 708-718 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2005

Moraalipsykologisia näkökulmia moraalin muutokseen ja vaihteluun

Vainio, S. A., 2005, Arvot, moraali ja yhteiskunta . Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, s. 145-166 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oululaisnuorten käsityksiä moraalisista säännöistä ja tapasäännöistä

Vainio, S. A., 2005, Kansanetiikkaa: Käsityksiä hyvästä ja pahasta . Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, s. 277-294 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Retailer use of Permission-Based Mobile Advertising

Salo, J. T. & Tähtinen, J., 2005, Advances in Electronic Marketing. Clarke, I. & Flaherty, T. (toim.). Idea group publishing, s. 139-155 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Sports Event Spectators’ Reactions to Mobile Marketing. Empirical evidence from Finland

Salo, J. T., Karjaluoto, H., Kesti, M., Koivumäki, T. & Ristola, A., 2005, Where Sport Marketing Theory Meets Practice: Selected Papers from the Second Annual Con-ference of the Sport Marketing Association. Pitts, B. (toim.). FITNESS INFORMATION TECHNOLOGY INC, s. 73-86 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu