Julkaisut 1996 2020

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2020

The Face of the Earth in Maya Art and Writing

Kettunen, H., 2020, (Valmisteltavana) Contributions in New World Archaeology. Cracow: Polish Academy of Arts and Sciences & Institute of Archaeology, Jagiellonian University

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2019

Action Telling method: From storytelling to crafting the future

Kangas, J. & Reunamo, J. T., 2019, (Hyväksytty/In press) Story in Children's Lives: Contributions of the Narrative Mode to Early Childhood Development, Literacy, and Learning. Kerry-Moran, K. J. & Aerila, J. A. (toim.). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Children with and without disabilities in Finnish early childhood education

Suhonen, E. A., Takala, M., Alijoki, A. A. K. & Viljamaa, E., 2019, User’s Need Report on Play for Children with Disabilities. De Gruyter Sciendo, s. 74-81

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Children’s Initiatives in the Finnish Early Childhood Education Context

Kangas, J. & Lastikka, A-L. E., 2019, Nordic Early Childhood Systems Approach Research. Garvis, S. & Harju-Luukkainen, H. (toim.). Bloomsbury

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Conclusions

Marsh, J., Blum-Ross, A. & Kumpulainen, K., 2019, (Hyväksytty/In press) Enhancing digital literacy and creativity: Makerspaces in the Early Years. Blum-Ross, A., Kumpulainen, K. & Marsh, J. (toim.). 1st edition toim. Routledge, Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Conclusions: Future directions of multiliteracies scholarship and practice

Kumpulainen, K. & Sefton-Green, J., 2019, (Hyväksytty/In press) Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Creating and maintaining play connection in a toddler peer group

Pursi, A. & Lipponen, L., 2019, Peer Play Relationships: International early childhood research perspectives Springer Series: International Perspectives on Early Childhood Education and Development. G. Quinones, A. Ridgway, & L. Liang (Eds). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Disentangling Conflict in Maya and Mesoamerican Studies

Kettunen, H. J., Peuramaki-Brown, M. & Morton, S., 2019, (Hyväksytty/In press) Seeking Conflict in Mesoamerica: Operational, Cognitive, and Experiential Approaches. Boulder: University Press of Colorado

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enhancing Scientific Thinking Through the Development of Critical Thinking in Higher Education

Hyytinen, H., Toom, A. & Shavelson, R. J., 23 syyskuuta 2019, Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills. Murtonen, M. & Balloo, K. (toim.). Palgrave Macmillan, s. 59-78

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enhancing students’ latent nascent entrepreneurship in basic education

Hietanen, L. & Ruismäki, H. S. J., 2019, (Hyväksytty/In press) In A. Fayolle, D. Kariv & H. Matlay (Eds.) The Role and Impact of Entrepreneurship Education. Methods, Teachers and Innovative Programmes. New Horizons in Entrepreneurship series. Cheltenham and Northampton: Edward Elgar Publishing.. Edward Elgar

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Experiencing Democratic Intercultural Citizenship: EDIC Intensive Programmes

Kuusisto, E., Moree, D. & Sillavee, R., 2019, Education for Democratic Intercultural Citizenship . Veugelers, W. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 166-183 18 Sivumäärä (Moral Development and Citizenship Education; nro 15).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Finland SE Transitions

Kupiainen, S. A. & Ouakrim-Soivio, N., helmikuuta 2019, (Jätetty) Bloomsbury Education and Childhood Studies . London: Bloomsbury Publishing, 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finnish 9th graders’ language skills: effects of learning environment and teaching on levels attained compared with other European countries

Julkaisun otsikon käännös: Suomalaisten 9.-luokkalaisten kielitaito: opetuksen ja oppimisympäristön vaikutuksia saavutettuihin tasoihin verrattuna muihin Euroopan maihinHilden, R. K., Rautopuro, J., Härmälä, M. & Huhtanen, M., 29 tammikuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Festschrift fot Professor Sauli Takala. Huhta, A. & Ericsson, G. (toim.). Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finnish Teachers Making Sense of and Promoting Multiliteracies in Early Years Education

Sairanen, H. M., Kangas, J. & Sintonen, S. T., 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Food education - a multi-contextual understanding is needed

Kauppinen, E. & Palojoki, P., 2019, (Jätetty) Perspectives on food education.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Foreword: Post-Apocalypto: Crisis and Resilience in the Maya World

Kettunen, H. J., Helmke, C. & Worm Danbo, R-M., 2019, (Hyväksytty/In press) Proceedings of the 18th European Maya Conference, Brussels, Belgium, October 28 - November 2, 2013. München: Verlag Anton Saurwein, (Acta Mesoamericana; Vuosikerta 30).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Foreword: Terrestrial and Celestial Landscapes in Maya Cosmology

Kettunen, H. J., Kováč, M. & Krempel, G., 2019, (Hyväksytty/In press) Maya Cosmology: Terrestrial and Celestial Landscapes. Proceedings of the 19th European Maya Conference, Bratislava, Slovakia, November 17-22nd, 2014. Kováč, M., Kettunen, H. & Krempel, G. (toim.). München: Verlag Anton Saurwein, (Acta Mesoamericana; Vuosikerta 29).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Global Education Research in Finland

Julkaisun otsikon käännös: Globaalikasvatuksen tutkimus SuomessaLehtomäki, E. & Rajala, A., 2019, (Hyväksytty/In press) The Bloomsbury Handbook of Global Education and Learning. Bourn, D. (toim.). Bloomsbury academic

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Image in Text: The Pictorial Aspect of Mesoamerican Writing Systems and the Long History of Typological Misconceptions

Kettunen, H. J., 2019, (Valmisteltavana) Entorno a los códigos mesoamericanos de comunicación visual. Bernal Romero, G., Esparza Olguín, O., Salazar Lama, D. & Valencia Rivera, R. (toim.). Centro de Estudios Mayas, Instituto de Investigaciones Filológicas, Universidad Nacional Autónoma de México

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Introduction: Multiliteracies and early years innovation: Perspectives from Finland and beyond

Kumpulainen, P. K. & Sefton-Green, J., syyskuuta 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kiihdyttävä yliopisto

Brunila, K., 2019, (Hyväksytty/In press) Ajan merkkejä ja siirtymiä opetussuunnitelmatutkimuksessa. Tampere University Press

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Käänteinen oppiminen – kääntyykö koulutyö päälaelleen?

Toivola, M., 2019, Sähköistyvä koulu: Oppiminen ja oppimateriaalit muuttuvassa tietoympäristössä. Tossavainen, T. & Löytönen, M. (toim.). Helsinki: Suomen tietokirjailijat ry, s. 98-116 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Lukemaan opettaminen

Ketonen, R., 2019, Lukivaikeudesta lukitukeen. Takala, M. & Kairaluoma, L. (toim.). Gaudeamus

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Makerspaces, Multiliteracies and Early Science Education: The Finnish Approach

Vartiainen, J. & Kumpulainen, K., 2019, (Hyväksytty/In press) Enhancing Digital Literacy and Creativity: Makerspaces in the Early Years. Blum-Ross, A., Kumpulainen, K. & Marsh, J. (toim.). Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Making the Moomins: A Finnish/English Adventure

Marsh, J., Nordström, A., Sairanen, H. & Shkul, M., 12 syyskuuta 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Metrics in Practice: An Overview

Frog, Grünthal, S. E. M., Kallio, K., Niemi, J. & Niemi, J., 2019, (Valmisteltavana) Versification: Metrics in Practice.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Mindsets and Failure: Neural Differences in Reactions to Mistakes among 2nd Grade Finnish Girls

Puusepp, I., Tammi, T., Huotilainen, M. J., Kujala, T. M., Kuusisto, E. P., Laine, S. H. & Tirri, K. A. H., 3 huhtikuuta 2019, Behavioral Neuroscience. Palermo, S. (toim.). London: IntechOpen

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Opi opex — vertaisuutta valmistumisen kynnyksellä

Jyrhämä, R., Syrjäläinen, E., Ropponen, M. & Keskinen, L., 3 lokakuuta 2019, Verme2 testaa: Kokemuksia vertaisryhmämentoroinnin soveltamisesta. Pennanen, M., Markkanen, I. & Heikkinen, H. L. T. (toim.). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, s. 18–20 3 Sivumäärä 1

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

Vainikainen, M-P., 2019, (Hyväksytty/In press) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Hautamäki, J., Vainikainen, M-P. & Rämä, I. (toim.). (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta

Lintuvuori, M., Hienonen, N. & Hautamäki, J., 18 syyskuuta 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Hautamäki, J., Rämä, I. & Vainikainen, M-P. (toim.). Helsinki, s. 125-137 13 Sivumäärä (Helsinki Studies in Education; Vuosikerta 2019, nro 52).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Palautteen ja valintojen merkitys sähköisessä arvioinnissa. Teoksessa J. Hautamäki, M.-P. Vainikainen & I. Rämä (toim.) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa.

Oinas, S. E., Asikainen, M. S. & Vainikainen, M-P., 2019, (Hyväksytty/In press) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Helsingin yliopisto, 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Parents of a child with disabilities and their views about their child’s play

Westling Allodi, M., Zappaterra, T., Takala, M., Viljamaa, E., Suhonen, E. A. & Alijoki, A. A. K., 2019, User’s Need Report on Play for Children with Disabilities. Westling Allodi, M. & Zappaterra, T. (toim.). De Gruyter Sciendo, Vuosikerta 2019. s. 34-60

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Perceptions of Members in Parents’ Associations for Children with Disabilities of their Children’s Opportunities to Play.

Westling Allodi, M., Gladh, M., Suhonen, E. A., Takala, M. & Zappaterra, T., 2019, User’s Need Report on Play for Children with Disabilities. . Westling Allodi, M. & Zappaterra, T. (toim.). De Gruyter Sciendo, Vuosikerta 2019. s. 22-23

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Playing to Learn in Finland: Early childhood Curricular and Operational Context

Kangas, J., Harju-Luukkainen, H. K., Brotherus, A. M., Gearon, L. & Kuusisto, S. A. E., 2019, (Hyväksytty/In press) Policification of Childhood: Early Childhood Education in the 21st Century. Garvis, S. & Phillipson, S. (toim.). Routledge, Vuosikerta 3.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Positive affect in young children's multiliteracies learning endeavors

Nordström, A., Kumpulainen, K. & Potter, J., 12 syyskuuta 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Prologue: Silences and challenges

Lundahl, L. & Brunila, M. K., 2019, (Hyväksytty/In press) Youth on the Move: Tendencies and Tensions in Youth Policies and Practices. Gaudeamus Helsinki University Press

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Promoting young children’s scientific literacy as a dynamic practice

Vartiainen, J. L. & Kumpulainen, P. K., syyskuuta 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond. Routledge, s. 77-94

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Researching the materiality of communication in an educational makerspace The meaning of social objects

Kumpulainen, K., Rajala, A. & Kajamaa, A., 2019, (Hyväksytty/In press) The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education. Mercer, N., Wegerif, R. & Major, L. (toim.). Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Researching Young Children's Engagement and Learning in Makerspaces: Insights from Post-Vygotskian and Post-Human Perspectives

Kontopodis, M. & Kumpulainen, K., 2019, (Hyväksytty/In press) Enhancing Digital Literacy and Creativity: Makerspaces in the Early Years, 1st Edition. 1st toim. Routledge, Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Secondary Education in Finland – An Overview

Ouakrim-Soivio, N. & Kupiainen, S. A., maaliskuuta 2019, (Jätetty) Bloomsbury Education and Childhood Studies . London: Bloomsbury Publishing, 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The changing everyday life of families and young people

Nordlund, A. H., Sekki, S. M. P., Korvela, P. K. & Silvonen, J. O., 2019, (Hyväksytty/In press) Human-Centered Digitalization and Services. Toivonen, M. & Saari, E. (toim.). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The MakEY Project: An introduction

Blum-Ross, A., Kumpulainen, K. & Marsh, J., 2019, (Hyväksytty/In press) Enhancing Digital Literacy and Creativity:Makerspaces in the Early Years. 1st edition toim. Routledge, Vuosikerta 2019.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Nordic Therapeutic Welfare State and Its Resilient Citizens

Brunila, M. K. & Ylöstalo, H. M., 2019, (Hyväksytty/In press) The Handbook of Therapeutic Cultures. Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Työ, oppiminen ja digitalisaatio: tutkimus kehittämistyön tukena

Virtanen, A., Harju, V., Heikkinen, H., Pehkonen, L., Virolainen, M. & Tynjälä, P., 2019, Työn ja oppimisen liitto: Toteemi-hankkeen uusia innovaatioita. Kotila, H. & Vanhanen-Nuutinen, L. (toim.). Helsinki: Haaga-helia ammattikorkeakoulu, s. 104-110 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

What is purpose in life among Finnish theology students?

Tirri, K. A. H. & Kuusisto, E. P., 4 kesäkuuta 2019, Understanding Religion. Empirical Perspectives in Practical Theology Essays in Honour of Hans-Georg Ziebertz. Riegel, U., Heil, S., Kalbheim, B. & Unser, A. (toim.). Waxmann, Vuosikerta 13. s. 97-108 11 Sivumäärä (Religious and Spiritual Education).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Editorial: Gender Equality, Social Justice and Education in the Nordic Countries

Helakorpi, J., Odenbring, Y. & Toivonen, V., 2018, Gender in Education: A Collection of Educational Research in the Nordic Countries. Gente - Nordic Research on Gender in Teacher Education, 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Open access
Tiedosto

Etimología de Juan Riofrío

Kettunen, H., 2018, Professori Pakkasvirta presente. Aronen, J., Mykkänen, J., Quesada, F., Rönkkö, M., Siltala, A. & Teivainen, T. (toim.). Helsinki: Comité Clandestino, s. 127-138 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

International Students in China: A Dream Come True?

Dervin, F., Härkönen, A. & Du, X., 2018, International Students in China: Education, Student Life and Intercultural Encounters. Dervin, F., Du, X. & Härkönen, A. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 1-14 14 Sivumäärä (Palgrave Studies on Chinese Education in a Global Perspective).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kosketuksen lukutaitoa: Konventionaalistuneet kosketukset oppilaiden välisessä vuorovaikutuksessa

Karvonen, U., Heinonen, P. & Tainio, L., 2 marraskuuta 2018, Uusia lukutaitoja rakentamassa = Building new literacies: AFinLAn vuosikirja 2018. Lehti, L., Peltonen, P., Routarinne, S., Vaakanainen, V. & Virsu, V. (toim.). Jyväskylä: Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA ry, s. 159-183 25 Sivumäärä (AFinLA:n vuosikirja : Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen (AFinLA) julkaisuja; Vuosikerta 2018, nro 76).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Koulutususkon rajoilla: koulutuksen julma lupaus kehitys- ja vaikeavammaisille opiskelijoille

Kauppila, A., Mietola, R. & Niemi, A-M., 2018, Koulutuksen lupaukset ja koulutususko: Kasvatussosiologian vuosikirja 2. Silvennoinen, H., Kalalahti, M. & Varjo, J. (toim.). Helsinki: FERA Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 209-240 32 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 79).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu