Julkaisut 2001 2019

Suodatin
Konferenssiartikkeli
2019

Can Innovation Management Do Better? Co-existing Organizational Arrangements in Hospital-restructuring

Kajamaa, A., Hurmelinna-Laukkanen, P. & Rantakari, A., kesäkuuta 2019, The proceedings of The XXX ISPIM Innovation Conference - Celebrating Innovation - 500 Years Since Da Vinci - 16-19 June 2019 - Florence, Italy: (Eds.) I. Bitran, S. Conn; C. Gernreich, M. Heber, K.R.E. Huizingh, O. Kokshagina, M. Torkkeli, M. Tynnhammar. Research Reports.. 93 toim.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Evaluating students' self-assessment in large classes

Häsä, J. I. A., Rämö, J. M. & Virtanen, V., 2019, (Hyväksytty/In press) Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Jankvist, U., van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (toim.). Utrecht: CERME: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

La sveda lingvo en Finnlando

Bister, M. & Lindstedt, J., 2019, Internacia Kongresa Universitato, 72-a sesio: Lahtio, Finnlando, 20–27 julio 2019. Striganova, A., Ševčenko, D. & Wandel, A. (toim.). Universala Esperanto-Asocio, s. 13–23 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Making with Micro:bit – Teachers and Students Learning 21st Century Competences through the Innovation Process

Korhonen, T., Salo, L. & Sormunen, K., 2019, Proceedings of FabLearn 2019, 8th Annual Conference on Maker Education. ACM Digital library

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students’ Funds of Knowledge and Knowledge Creation During STEM Learning in a Computer-supported Makerspace

Kajamaa, A. & Kumpulainen, K., 21 kesäkuuta 2019, CSCL 2019 Proceeding of the 13th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning. Volume 1: A Wide Lens: Combining Embodied, Enactive, Extended, and Embedded Learning in Collaborative Settings. (Eds.) Kristine Lund, Gerald Niccolai, Elise Lavoué, Cindy Hmelo-Silver Gahgene Gweon, Michael Baker.. Ecole Normale Supérieure, Vuosikerta 1. s. 585 589 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Bringing Practices of Co-Design and Making to Basic Education

Riikonen, S., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Hakkarainen, K., kesäkuuta 2018, Rethinking Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count, 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018. Kay, J. & Luckin, R. (toim.). London, UK: ISLS International Society of the Learning Sciences, Vuosikerta Volume 1. s. 248-255 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Idea Generation and the Shared Epistemic Object of Knowledge in an Artifact-Mediated Co-Invention Project

Riikonen, S., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Hakkarainen, K., elokuuta 2018, 22nd Annual Knowledge Building Summer Institute: Knowledge Building: A Place for Everyone in a Knowledge Society: KBSI 2018 Proceedings. Toronto, Ontario, Canada: Knowlege Building International, s. 65-73 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliAmmatillinen

Open access

Increasing Stability of EEG Components Extraction Using Sparsity Regularized Tensor Decomposition

Wang, D., Wang, X., Zhu, Y., Toiviainen, P., Huotilainen, M., Ristaniemi, T. & Cong, F., 2018, Advances in Neural Networks – ISNN 2018 : 15th International Symposium on Neural Networks, ISNN 2018, Minsk, Belarus, June 25–28, 2018, Proceedings . Huang, T., Lv, J., Sun, C. & Tuzikov, A. V. (toim.). Springer, s. 789-799 11 Sivumäärä (Lecture Notes in Computer Science ; nro 10878).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Nature of Science in Students’ Conceptions of Scientists: A pilot study of an “Act a Scientist -Test”

Turkka, J. S., Kaul, M. & Aksela, M. K., 18 joulukuuta 2018, Re-Searching Science Education: Same Issues from Different Lenses. Teo, T. W., Tan, K. S., Tan, H. K., Goh, S. F. & Yeoh, L. W. (toim.). Singapore: National Institute of Education, s. 136-154 19 Sivumäärä 9. (Proceedings of the International Science Education Conference; Vuosikerta 2018).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto
2017

eCollage and FEA Model as Catalysts for Idea Generation

Riikonen, S. M. & Nuutinen, A., kesäkuuta 2017, Papers from the LearnX Design London 2017 Conference: Beyond the Allure of the Digital – research in the learning and teaching of design. Pritchard, G. & Lambert, N. (toim.). North Greenwich: Ravensbourne Publications, s. 166-175 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2015

Penser les plaies douloureuses en Europe: mise en perspective d’une conscience européenne chez des lycéens européens

Hommet, S. & Löfström, J. M., 2015, Mémoires et représentations de la déportation dans l’Europe contemporaine. Fabréquet, M. & Henky, D. (toim.). Pariisi: L'Harmattan, s. 191–201 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen