Julkaisut

Suodatin
Artikkeli
2020

Erilaisia arviointikeinoja yläkouluun. Miten monipuolistaa arviointia?

Mäkipää, T., 2020, julkaisussa : Tempus. 2020, 3, s. 30 1 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Open access

Feedback practices in language classes in Finnish general upper secondary schools

Mäkipää, T., 8 kesäkuuta 2020, julkaisussa : Apples : Journal of Applied Language Studies. 14, 1, s. 103-123 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Perceptions of Finnish Upper Secondary School Students of the Assessment Practices of Their Teachers

Mäkipää, T. & Ouakrim-Soivio, N., 7 maaliskuuta 2020, julkaisussa : Journal of Teaching and Learning. 13 (2019), 2, s. 23-42 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Student Teachers' Experiences of Using Photos in Teacher Reflection

Hahl, K., 15 lokakuuta 2020, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Reflective Practice.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Uudenlaista kuullun ymmärtämistä tutkimassa

von Zansen, A., 2020, julkaisussa : Tempus. 1, s. 14-15

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Uudenlaista kuullun ymmärtämistä ylioppilastutkinnon kielikokeissa

von Zansen, A., 11 helmikuuta 2020, julkaisussa : Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kieliverkoston verkkolehti. 11, 1

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

Open access
2019

Between theory and practice – foreign language teacher students’ cognition of oral proficiency and grammar teaching in Sweden

Nilsson, T., Harjanne, P. & Rosell Steuer, P., tammikuuta 2019, julkaisussa : Apples : Journal of Applied Language Studies. 13, 1, s. 113–131 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Finländska svensklärares undervisningspraktiker och deras samband med elevers inlärningsresultat

Huhtala, A., Vesalainen, M., Hildén, R. & Rautopuro, J., 2019, julkaisussa : Nordand. 14, 1, s. 4-24 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Itsearviointi taitona tulevaisuuteen

Hilden, R., 15 maaliskuuta 2019, julkaisussa : SeOppi. 2019, 1, s. 4-5 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Open access

Reproducing, disrupting and reforming understanding of cultural diversity: Theorising future subject teachers’ pedagogical reflections

Niemi, P-M. & Hahl, K., 2019, julkaisussa : Teaching Education. 30, 3, s. 319-336 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Language Awareness of Finnish and German EFL Senior High School Learners and Student Teachers Regarding English Grammar and Its Teaching

Penttinen, E. M., Bötger, H. & Behning, J., 2 heinäkuuta 2019, julkaisussa : International journal of English language teaching. 6, 2, s. 1-12 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2018

Kone ja ihminen yhteistyössä

Kallio, H. H. & Hilden, R., tammikuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 2018, 1

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Shadows under the North Star- The inequality developing in Finnish school education

Ouakrim-Soivio, N., Rautopuro, J. & Hilden, R., lokakuuta 2018, julkaisussa : Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education . 2018, 3, s. 65-86 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Student reflections on teacher identity development in a yearlong secondary teacher preparation program

Hahl, K. & Mikulec, E., joulukuuta 2018, julkaisussa : Australian Journal of Teacher Education. 43, 12, s. 42-58 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The dawn of assessment literacy – exploring the conceptions of Finnish student teachers in foreign languages

Hilden, R. & Fröjdendal, B., 20 helmikuuta 2018, julkaisussa : Apples : Journal of Applied Language Studies. 12, 1, s. 1-24 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

Harjoitus tekee mestarin sähköisissä kokeissa

von Zansen, A. & Manelius, T., 2015, julkaisussa : Tempus. 5, s. 6-7

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Pelillisyys & mobiilioppiminen kielten opetuksessa

von Zansen, A., 8 lokakuuta 2015, julkaisussa : Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kieliverkoston verkkolehti.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

Open access
2014

Lukio uudistuu – oletko valmis?

von Zansen, A., 2014, julkaisussa : Tempus. 5, s. 14-15

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Matkalla kohti muutosta

von Zansen, A., 2014, julkaisussa : Tempus. 4, s. 14

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Sähköisiä suunnitelmia yo-kielikokeeseen

von Zansen, A., 2014, julkaisussa : Tempus. 4, s. 12-13

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Virtaa ylioppilastutkinnon kielikokeisiin!

von Zansen, A., 7 lokakuuta 2014, julkaisussa : Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kieliverkoston verkkolehti.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

Open access
2013

Mobiilit mahdollisuudet kieltenopetuksessa

von Zansen, A., 2013, julkaisussa : Tempus. 2, s. 12-13

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Sähköä ylioppilastutkintoon

von Zansen, A., 2013, julkaisussa : Tempus. 6, s. 12

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Uusia tuulia ylioppilaskokeessa

von Zansen, A., 2013, julkaisussa : Tempus. 3, s. 10-11

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen