Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Henkilöt

Valokuva Jari Salo

Jari Salo

Henkilö: HY, Opetus- ja tutkimushenkilöstö, U4 Opetus- ja tutkimushenkilöstö

20042020
Valokuva Jenniina Sihvonen

Jenniina Sihvonen

Henkilö: U3 Opetus- ja tutkimushenkilöstö, Opetus- ja tutkimushenkilöstö

20182019

Projektit

  • 4 Päättynyt

IMCEE

Salo, J.

16/09/201431/12/2016

Projekti: Tutkimusprojekti

Cleantech

Salo, J.

10/10/201110/10/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

Nextmedia

Salo, J.

01/01/201031/12/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

E-sales

Salo, J.

01/01/201031/12/2012

Projekti: Tutkimusprojekti

Julkaisut

Assessing ethical consumer behavior for sustainable development: The mediating role of brand attachment

Rasool, S., Cerchione, R. & Salo, J., 27 elokuuta 2020, julkaisussa : Sustainable Development. 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Behavioral reasoning perspectives on organic food purchase

Tandon, A., Dhir, A., Kaur, P., Kushwah, S. & Salo, J., 1 marraskuuta 2020, julkaisussa : Appetite. 154, 12 Sivumäärä, 104786.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Crowdsourcing through Twitter for Innovation

Salo, J., Cripps, H. & Mejtoft, T., 30 kesäkuuta 2020, Bled econference. Faculty of Organizational Sciences, University of Maribor, eCenter & Centre for Education and Counselling, (Bled econference).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Customers' loyalty to tablet commerce in Nigeria

Salo, J., Olaleye, S., Sanusi, I. T. & Fanning, S., 3 helmikuuta 2020, julkaisussa : African Journal of Science, Technology, Innovation and Development. 12, 2, s. 217-229 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Mobile customers' experience and loyalty: A study of tablet gender divergence in Finland

Salo, J., Olaleye, S. & Sanusi, I., 2 tammikuuta 2020, julkaisussa : International Journal of Internet Marketing and Advertising. 14, 3, s. 275-298 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Aktiviteetit

Journal of Financial Services Marketing (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))

8 kesäkuuta 2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

International Journal of Consumer Studies (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))

7 heinäkuuta 2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Kotimaisten marjojen markkinoinnin uudet mahdollisuudet

Jenniina Sihvonen (Puhuja)

11 helmikuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Erno Mustonen - väitöskirjan esitarkastaja

Jari Salo (Ohjaaja)

2020 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjan esitarkastaja

Nordic Journal of Business (Lehti)

Jenniina Sihvonen (Arvioitsija (reviewer))

toukokuuta 2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Palkinnot

Hyvä opettaja palkinto 2017 - Helsingin yliopiston ylioppilaskunta (HYY)

Salo, Jari (Vastaanottaja), 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Superrior Reviewer Award

Salo, Jari (Vastaanottaja), 1 tammikuuta 2007

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Väitöskirjapalkinto

Salo, Jari (Vastaanottaja), 31 lokakuuta 2006

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Lehtileikkeet

Datatalous mukailee kuluttajien liikkeitä

Jari Salo

29/05/2019

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media

Vain 17 prosenttia ostanut vaatteita mobiililla

Jari Salo

22/05/2018

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

Suomalaiset siirtyvät vauhdilla kännykkäpalveluihin

Jari Salo

06/01/2017

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (radio)

Jari Salo

01/01/2017

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (TV)

Jari Salo

01/01/2017

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media