Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Henkilöt

Valokuva: Jari Salo

Jari Salo

Henkilö: HY, Opetus- ja tutkimushenkilöstö, U4 Opetus- ja tutkimushenkilöstö

20042019
Valokuva: Jenniina Sihvonen

Jenniina Sihvonen

Henkilö: U3 Opetus- ja tutkimushenkilöstö, Opetus- ja tutkimushenkilöstö

20182019

Projektit 2010 2016

  • 4 Päättynyt

IMCEE

Salo, J.

16/09/201431/12/2016

Projekti: Tutkimusprojekti

Cleantech

Salo, J.

10/10/201110/10/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

Nextmedia

Salo, J.

01/01/201031/12/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

E-sales

Salo, J.

01/01/201031/12/2012

Projekti: Tutkimusprojekti

Julkaisut 2017 2019

End users' purchasing task involvement, power and influence strategies in organizational buying

Pedeliento, G., Andreini, D., Bergamaschi, M. & Salo, J., 2019, julkaisussa : Journal of Business and Industrial Marketing. 34, 1, s. 150-165 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Stages of User Engagement on Social Commerce Platforms: Analysis with the Navigational Clickstream Data

Kumar, A., Salo, J. & Li, H., 3 huhtikuuta 2019, julkaisussa : International journal of electronic commerce. 23, 2, s. 179-211 33 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The role of temporal focus and self-congruence on consumer preference and willingness to pay A new scrutiny in branding strategy

Tan, T. M., Salo, J., Juntunen, J. & Kumar, A., 7 tammikuuta 2019, julkaisussa : European Journal of Marketing. 53, 1, s. 37-62 26 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Understanding the drivers of consumer-brand identification

Sihvonen, J., syyskuuta 2019, julkaisussa : Journal of Brand Management. 26, 5, s. 583-594 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

A comparative study of creation of self-brand connection amongst well-liked, new, and unfavorable brands

Tan, T. M., Salo, J., Juntunen, J. & Kumar, A., marraskuuta 2018, julkaisussa : Journal of Business Research. 92, s. 71-80 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Aktiviteetit 2008 2019

Helen Cripps

Jari Salo (Isäntä)
13 tammikuuta 201916 tammikuuta 2019

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

International Journal of Information Management (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 heinäkuuta 201930 heinäkuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

International Journal of Information Management (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 huhtikuuta 201912 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Väitöskirjan ohjaaja Ulla Wu

Jari Salo (Ohjaaja)
1 tammikuuta 2019 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja

AMS review (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
10 syyskuuta 201930 syyskuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Palkinnot

Superrior Reviewer Award

Jari Salo (Vastaanottaja), 1 tammikuuta 2007

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Väitöskirjapalkinto

Jari Salo (Vastaanottaja), 31 lokakuuta 2006

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Lehdistö/media

Vain 17 prosenttia ostanut vaatteita mobiililla

Jari Salo

22/05/2018

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media

Suomalaiset siirtyvät vauhdilla kännykkäpalveluihin

Jari Salo

06/01/2017

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (radio)

Jari Salo

01/01/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (TV)

Jari Salo

01/01/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Autokauppa on tunnepeliä

Jari Salo

11/11/2016

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media