Research Group for Educational Psychology

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Projektit

Julkaisut

Are Schools Alienating Digitally Engaged Students? Longitudinal Relations between Digital Engagement and School Engagement

Hietajärvi, L., Lonka, K., Hakkarainen, K., Alho, K. & Salmela-Aro, K., 20 helmikuuta 2020, julkaisussa : Frontline Learning Research. 8, 1, s. 33 - 55 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Children and the COVID-19 Lockdown: From Child Perspectives to Children's Perspectives

Hilppö, J., Rainio, A., Rajala, A. & Lipponen, L., 26 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Cultural Praxis. 2020, 26.4.2020, 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

Open access

Continued Use of Mobile Instant Messaging Apps: A New Perspective on Theories of Consumption, Flow, and Planned Behavior

Dhir, A., Kaur, P. & Rajala, R., huhtikuuta 2020, julkaisussa : Social Science Computer Review. 38, 2, s. 147-169 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Demographics, Personality and Substance-Use Characteristics Associated with Forming Romantic Relationships

Erevik, E. K., Pallesen, S., Andreassen, C. S., Vedaa, Ø., Skogstad, A., Dhir, A. & Torsheim, T., 2020, julkaisussa : Evolutionary Psychological Science. 6, 1, s. 1-13 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Estudantes de licenciatura aprendendo a trabalhar com projetos de aprendizagem baseados em fenômenos - Um caso da Finlândia

Talvio, M., Rainio, A., Häkkinen, E. & Vartiainen, V-L., 2020, (Hyväksytty/In press) Educação Centrada em Estudantes: práticas e conversações. Insfran, F. F. N. & Lopes, J. C. (toim.). CRV

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Aktiviteetit

Saving the planet? A new blended approach to phenomenon-based learning

Milla Kruskopf (Puhuja), Heidi Maija Wilhelmiina Lammassaari (Puhuja), Kirsti Lonka (Puhuja)
14 toukokuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

The essence of phenomenon-based learning and how to implement it

Kirsti Lonka (Puhuja)
23 tammikuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

The quantitative results of the Learning to be evaluation project

Markus Talvio (Kutsuttu puhuja)
22 tammikuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Paluu tulevaisuuteen – mitä hyvää kevään poikkeustilanne voi tuoda oppimiseen?

Kirsti Lonka (Puhuja)
17 huhtikuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Teachership in Finland and worldwide

Kirsti Lonka (Puhuja)
24 tammikuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Lehtileikkeet