Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tutkimuksen ja opetuksen kuvaus

Alexandra Nordström (VTM) on väitöskirjatutkija Helsingin yliopiston Koulun, kasvatuksen, yhteiskunnan ja kulttuurin tohtoriohjelmassa (SEDUCE). Tutkimusintressit: lasten positiiviset tunteet ja affektit, vuorovaikutus, monilukutaidon pedagogiikka, sekä sosiokulttuuriset teoriat. Alexandra on Playful Learning Centerin ja Learning, Culture and Interventions expert groupin jäsen kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Hänen viimeisin projektinsa on tutkimus- ja kehittämisohjelma MOI (Monilukutaitoa Opitaan Ilolla): www.monilukutaito.com. Alexandra toimii myös opettajana ruotsin- ja suomenkielisissä kandidaatti- ja maisteriohjelmissa kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Hän toimii tällä hetkellä EARLI SIG 25 - Educational Theory JURE koordinaattorina.

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Valtiotieteiden maisteri

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Varhaiskasvatus
  • Literacy
  • 5141 Sosiologia
  • Childhood Studies

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö

Viimeisin maa-/aluetasolla toteutettu yhteistyö. Saat tarkempia lisätietoja pisteitä napauttamalla, tai