Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tutkimuksen ja opetuksen kuvaus

Alexandra Nordström (VTM) on väitöskirjatutkija Helsingin yliopiston Koulun, kasvatuksen, yhteiskunnan ja kulttuurin tohtoriohjelmassa (SEDUCE). Tutkimusintressit: lasten positiiviset tunteet ja affektit, vuorovaikutus, osallisuus, sosiokulttuuriset teoriat, monilukutaidon pedagogiikka, sekä visuaaliset menetelmät. Alexandra on Playful Learning Centerin ja Learning, Culture and Interventions expert groupin jäsen kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Hänen nykyinen projektinsa on tutkimus- ja kehittämisohjelma MOI (Monilukutaitoa Opitaan Ilolla): www.monilukutaito.com. Alexandra toimii myös opettajana ruotsin- ja suomenkielisissä kandidaatti- ja maisteriohjelmissa kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Hän toimii tällä hetkellä EARLI SIG 25 - Educational Theory JURE koordinaattorina.

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Valtiotieteiden maisteri

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Varhaiskasvatus
  • Literacy
  • 5141 Sosiologia
  • Childhood Studies

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö

Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.