• PL 4 (Yliopistonkatu 3)

    00014

    Suomi

20052019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2005 2019

How do self-regulation and self-efficacy beliefs associate with law students’ experiences of teaching and learning?

Hyytinen, H. M., Haarala-Muhonen, A. E. & Räisänen, M. M., 8 maaliskuuta 2019, julkaisussa : Uniped.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Using individual study profiles of first-year students in two different disciplines to predict graduation time

Hailikari, T., Sund, R., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., toukokuuta 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Studies in Higher Education.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Large class lectures and essay writing in legal education

Hyytinen, H. & Haarala-Muhonen, A., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 171-185 15 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Exploration of individual study paths of successful first-year students: an interview study

Lindblom-Ylänne, S., Haarala-Muhonen, A., Postareff, L. & Hailikari, T., lokakuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Psychology of Education. 32, 4, s. 687-701 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

How do the different study profiles of first-year students predict their study success, study progress and the completion of degrees?

Haarala-Muhonen, A., Ruohoniemi, M., Parpala, A., Komulainen, E. & Lindblom-Ylanne, S., joulukuuta 2017, julkaisussa : Higher Education. 74, 6, s. 949-962 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2013 2017

  • 2 Päättynyt

QNHE: Quality of Norwegian Higher Education: Pathways, Practices and Performances

Hovdhaugen, E., VabØ, A., Stensaker, B., Maassen, P., Nerland, M., PrØitz, T., De Lange, T., Lindblom, S., Hyytinen, H., Haarala-Muhonen, A., Virtanen, V. & Hirvonen, H.

Research Council of Norway

01/09/201430/06/2017

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2000 2019

  • 22 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 4 Käsikirjoitusten vertaisarviointi
  • 2 Jäsenyys tai muu rooli suomalaisessa tai kansainvälisessä julkisen sektorin organisaatiossa
  • 1 Tyypit: Muut aktiviteetit - Muut

Pedaforum 2019

Anne Haarala-Muhonen (Puhuja: esitelmän pitäjä), Sakari Melander (Puhuja: esitelmän pitäjä)
6 kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Tiedosto

EARLI 2018 SIG4: Higher Education

Anne Haarala-Muhonen (Puhuja: esitelmän pitäjä), Heidi Marjaana Hyytinen (Puhuja: esitelmän pitäjä)
29 elokuuta 201831 elokuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

EARLI 2017

Anne Haarala-Muhonen (Osallistuja)
29 elokuuta 20172 syyskuuta 2017

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

European First Year Experience (EFYE) 2015 Conference

Anne Haarala-Muhonen (Osallistuja)
15 kesäkuuta 201517 kesäkuuta 2015

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Studies in Higher Education (Lehti)

Anne Haarala-Muhonen (Arvioitsija (reviewer))
26 helmikuuta 2015

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi