Ei valokuvaa Anne Haarala-Muhonen
  • PL 4 (Yliopistonkatu 3)

    00014

    Suomi

20052020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

How do self-regulation and self-efficacy beliefs associate with law students’ experiences of teaching and learning?

Hyytinen, H., Haarala-Muhonen, A. & Räisänen, M., 8 maaliskuuta 2019, julkaisussa : Uniped. 42, 1, s. 74-90 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Using individual study profiles of first-year students in two different disciplines to predict graduation time

Hailikari, T., Sund, R., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., 1 kesäkuuta 2019, julkaisussa : Studies in Higher Education. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Large class lectures and essay writing in legal education

Hyytinen, H. & Haarala-Muhonen, A., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 171-185 15 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Exploration of individual study paths of successful first-year students: an interview study

Lindblom-Ylänne, S., Haarala-Muhonen, A., Postareff, L. & Hailikari, T., lokakuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Psychology of Education. 32, 4, s. 687-701 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

How do the different study profiles of first-year students predict their study success, study progress and the completion of degrees?

Haarala-Muhonen, A., Ruohoniemi, M., Parpala, A., Komulainen, E. & Lindblom-Ylanne, S., joulukuuta 2017, julkaisussa : Higher Education. 74, 6, s. 949-962 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit

Palkinnot

Kirjoittajapalkinto 2019

Toivonen, Virve-Maria (Vastaanottaja), Laura Kalliomaa-Puha (Vastaanottaja), Jatta Muhonen (Vastaanottaja) & Haarala-Muhonen, Anne (Vastaanottaja), 2020

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit

  • 23 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 4 Käsikirjoitusten vertaisarviointi
  • 2 Jäsenyys tai muu rooli suomalaisessa tai kansainvälisessä julkisen sektorin organisaatiossa
  • 1 Tyypit: Muut aktiviteetit - Muut

Pedaforum 2019

Anne Haarala-Muhonen (Puhuja: esitelmän pitäjä), & Sakari Melander (Puhuja: esitelmän pitäjä)

6 kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Tiedosto

EARLI 2019

Anne Haarala-Muhonen (Puhuja: esitelmän pitäjä)

12 elokuuta 201916 elokuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

EARLI 2018 SIG4: Higher Education

Anne Haarala-Muhonen (Puhuja: esitelmän pitäjä), & Heidi Marjaana Hyytinen (Puhuja: esitelmän pitäjä)

29 elokuuta 201831 elokuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

EARLI 2017

Anne Haarala-Muhonen (Osallistuja)

29 elokuuta 20172 syyskuuta 2017

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

European First Year Experience (EFYE) 2015 Conference

Anne Haarala-Muhonen (Osallistuja)

15 kesäkuuta 201517 kesäkuuta 2015

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen