Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Kasvatustieteet

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2017 2019

  • 4 Kirjan luku tai artikkeli
  • 3 Artikkeli
  • 1 Kirja

Creating and maintaining play connection in a toddler peer group

Pursi, A. & Lipponen, L., 2019, Peer Play Relationships: International early childhood research perspectives Springer Series: International Perspectives on Early Childhood Education and Development. G. Quinones, A. Ridgway, & L. Liang (Eds). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Play in adult-child interaction: Institutional multi-party interaction and pedagogical practice in a toddler classroom

Pursi, A., kesäkuuta 2019, julkaisussa : Learning, Culture and Social Interaction. 21, s. 136-150 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Studying Compassion in the Work of ECEC Educators in Finland: A Sociocultural Approach to Practical Wisdom in Early Childhood Education Settings

Hilppö, J. A., Rajala, A. J., Lipponen, L. T., Pursi, A. & Abdulhamed, R. K., 2019, Teachers and Families Perspectives in Early Childhood Education and Care: Early Childhood Education and Care in the 21st Century Vol. II. Phillipson, S. & Garvis, S. (toim.). Abingdon: Routledge, Vuosikerta 2. s. 64-75 12 Sivumäärä (Evolving Families).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Constituting play connection with very young children: Adults' active participation in play

Pursi, A. & Lipponen, L., 1 kesäkuuta 2018, julkaisussa : Learning, Culture and Social Interaction. 17, s. 21-37 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Creating and Maintaining Play Connection in a Toddler Peer Group. In, G. Quinones, A. Ridgeway & L. Liang (eds.) : Peer play and Relationships in early childhood: International research narratives Springer Series: International Perspectives on Early Childhood Education and Development 

Pursi, A. & Lipponen, L. T., 15 marraskuuta 2018, (Hyväksytty/In press) Peer play and Relationships in early childhood: International research narratives. G. Quinones, A. Ridgeway & L. Liang (ess.) : Peer play and Relationships in early childhood: International research narratives.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2016 2020

Aktiviteetit 2016 2018

  • 4 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 2 Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon
  • 1 Suullinen esitys

Linköping University

Annukka Pursi (Vieraileva tutkija)
4 syyskuuta 20184 lokakuuta 2018

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon

EECERA 28th conference 2018

Annukka Pursi (Puhuja: esitelmän pitäjä)
28 elokuuta 201831 elokuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Kasvatustieteen päivät 2018

Annukka Pursi (Puhuja: esitelmän pitäjä)
15 marraskuuta 201816 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Linköping University

Annukka Pursi (Vieraileva tutkija)
1 toukokuuta 20181 kesäkuuta 2018

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon

EECERA 2017

Annukka Pursi (Posteriesitys)
29 elokuuta 20171 syyskuuta 2017

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen