Valokuva: Anu Kajamaa
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

20042020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2005 2019

Suodatin
Konferenssiartikkeli
2019

Can Innovation Management Do Better? Co-existing Organizational Arrangements in Hospital-restructuring

Kajamaa, A., Hurmelinna-Laukkanen, P. & Rantakari, A., kesäkuuta 2019, Proceedings of the XXX ISPIM Innovation Conference - Celebrating Innovation - 500 Years Since Da Vinci - 16-19 June 2019 - Florence, Italy. Bitran, I., Conn, S., Gernreich, C., Heber, M., Huizingh, K. R. E., Kokshagina, O., Torkkeli, M. & Tynnhammar, M. (toim.). Lappeenranta: ISPIM, (LUT scientific and expertise publications. Tutkimusraportit = Research reports; nro 93).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

From Material Objects to Social Objects: Researching the Material-Dialogic Spaces of Joint Attention in a School-based Makerspace

Kumpulainen, K. & Kajamaa, A., 21 kesäkuuta 2019, A Wide Lens: Combining Embodied, Enactive, Extended, and Embedded Learning In Collaborative Settings,13th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) 2019, Volume 1. Lund, K., Niccolai, G., Lavoué, E., Hmelo-Silver, C., Gweo, G. & Baker, M. (toim.). Lyon: ISLS International Society of the Learning Sciences, Vuosikerta 1. s. 352-359 8 Sivumäärä (Computer-Supported Collaborative Learning).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Students’ Funds of Knowledge and Knowledge Creation During STEM Learning in a Computer-supported Makerspace

Kajamaa, A. & Kumpulainen, K., 21 kesäkuuta 2019, A Wide Lens: Combining Embodied, Enactive, Extended, and Embedded Learning In Collaborative Settings,13th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) 2019, Volume 2. Lund, K., Niccolai, G. P., Lavoué, E., Hmelo-Silver, C., Gweon, G. & Baker, M. (toim.). Lyon: ISLS International Society of the Learning Sciences, Vuosikerta 2. s. 585-588 4 Sivumäärä (Computer-Supported Collaborative Learning).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2018

Exploring the Adoption, Spread, and Sustainability of an Informal STEAM Learning Innovation In Schools

Stevens, R., Ramey, K. E., Mayerhoff, P., Hilppö, J., Kumpulainen, K., Kajamaa, A., Rajala, A. & Halverson, R., 23 kesäkuuta 2018, Rethinking Learning in the Digital Age: Making Learning Sciences Count, 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018. Kay, J. & Luckin, R. (toim.). London, UK: ISLS International Society of the Learning Sciences, Vuosikerta Volume 2. s. 1203-1210 8 Sivumäärä (Computer-Supported Collaborative Learning).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2011

Employees’ narratives about a development project as a resource for managing organizational change

Kajamaa, A., Kerosuo, H. & Engeström, Y., 2011, Second Conference on Rhetoric and Narratives in Management Research: proceedings. Bonet, E., Czarniawska, B., McCloskey, D. & Jensen, H. S. (toim.). Barcelona: ESADE Business School, s. 129-148 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto
2006

Organizational learning remembered - traces of change in narratives, documents and material artifacts

Kerosuo, H., Kajamaa, A. & Engeström, Y., 2006, OLKC 1: The First International Conference on Organizational Learning, Knowledge and Capabilities, 20-22 March 2006, University Of Warwick : papers. s. 1-28 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2005

Building bridges between the past, present and future: narrative and emotional remembering of organizational change efforts

Kerosuo, H., Kajamaa, A. & Engeström, Y., 2005, The passion for learning and knowing: proceedings of the 6th International Conference on Organizational Learning and Knowledge. Trento: University of Trento, s. 11-35 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu