Valokuva: Arja Kaasinen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1B)

    00014

    Suomi

19982019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 1998 2018

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2016

Kasvien kerääminen – perinteisen opetusmenetelmän uusi tuleminen

Kaasinen, A., tammikuuta 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 247-252 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Maasto-opetus luonnon monimuotoisuuden arvostamisen lähtökohtana

Kaasinen, A., tammikuuta 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 229-245 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Rakkauden opettelua ja kehotunnekasvatusta – seksuaalikasvatus alakoulussa

Kaasinen, A., tammikuuta 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 287-302 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Tekemällä oppii – laboratoriotyöskentely ympäristöopin opetusmenetelmänä

Kaasinen, A., tammikuuta 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 213-228 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2015

Koulun vanhempainyhdistys tiedekerhon järjestäjänä

Kaasinen, A., 2015, Tiede- ja teknologiakasvatus: Laatua asiantuntevasta kerhotoiminnasta. Helsinki: Kehittämiskeskus Opinkirjo, s. 37-38 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2012

Evidence of outdoor education in biology in Finland

Kaasinen, A. & Suomela, L., marraskuuta 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (toim.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 13-14 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Outdoor education

Kaasinen, A. & Suomela, L., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (toim.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 12-13 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Pre-lesson - Visit - Post-study: learnng repeated in Finland

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kaasinen, A. & Kallunki, V. (toim.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 32-36 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Towards the open learning environments: Bridging the gap between formal eduaction and learning in informal contexts

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., marraskuuta 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (toim.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 5-7 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Using ICT to apply three-step model in European context

Kallunki, V., Salmi, H., Kaasinen, A. & Koivula, J., joulukuuta 2012, Implementing inquiry beyond the school. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (toim.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 37-39 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen