• PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

Hyväksyy tohtorikoulutettavat

20062019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2006 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2014

The QUARTIC Process Model for Developing Serious Games: ‘Green My Place’ Case Study

Cowley, B., 2 elokuuta 2014, Digital Da Vinci: Computers in the Arts and Sciences. Lee, N. (toim.). New York: Springer, s. 143-172 30 Sivumäärä 8

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

The QUARTIC Process Model to Support Serious Games Development for Contextualized Competence-Based Learning and Assessment

Cowley, B., Bedek, M., Ribiero, C., Heikura, T. & Petersen, S. A., 2012, Handbook of Research on Serious Games as Educational, Business and Research Tools: Development and Design. Cruz-Cunha, M-M. (toim.). Hershey, PA: IGI Global, Vuosikerta Volume 1. s. 491-519 29 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu