• PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

Hyväksyy tohtorikoulutettavat

20062019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2006 2019

Suodatin
Konferenssiartikkeli
2019

Temporal Pattern Models for Physiological Arousal During a Steering Task

Tammi, T., Lehtonen, N. & Cowley, B. U., syyskuuta 2019, Cognitive Computational Neuroscience. s. 36-39 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

An EEG study of Fronto-Parietal Network Asymmetry in a global-local dissociation task: [poster]

Cowley, B. & Lukander, K., 2015, Unknown host publication.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Feasibility of an electrodermal activity ring prototype as a research tool

Torniainen, J., Cowley, B., Henelius, A., Lukander, K. & Pakarinen, S., 2015, Engineering in Medicine and Biology Society (EMBC), 2015 37th Annual International Conference of the IEEE . Piscataway, NJ: IEEE, s. 6433-6436 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Quantifying Mental Workload With Minimally Disruptive Measurements Of Cardiac And Electrodermal Activity In Real-Life Situations: [poster]

Pakarinen, S., Leinikka, M., Torniainen, J., Henelius, A., Cowley, B. U., Lukander, K. & Huotilainen, M., 2015, IBRO 9th World Congress.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

2014

Attention and the Gestalt. Experimental Investigation of Gestalt Imagery Processing in ADHD using Brain Imaging

Cowley, B. U., 12 syyskuuta 2014, XVII Biennial Meeting of the International Society for Comparative Psychology: ICCP 2014. Bogotá, Colombia: International Society of Comparative Psychology

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

2013

Arousing learning: Real-time emotion recognition for technology-enhanced learning

Fantato, M., Cowley, B. U. & Ravaja, N., 2013, eChallenges e-2013 Conference Proceedings. Cunningham, P. & Cunningham, M. (toim.). IIMC International Information Management Corporation

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

C.E.N.T. Computer Enabled Neuroplasticity Treatment

Cowley, B., Juurmaa, K. & Repo, M., 2012, Unknown host publication.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliAmmatillinen

Tiedosto
2011

Assessment of the emotional state by psycho-physiological and implicit measurement

Bedek, M., Cowley, B. U., Seitlinger, P., Fantato, M., Kopeinik, S., Albert, D. & Ravaja, N., 2011, Proceedings of the 13th International Conference on Multimodal Interaction ICMI 2011.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2010

Review on psychophysiological methods in game research

Kivikangas, J. M., Ekman, I., Chanel, G., Järvelä, S., Cowley, B., Salminen, M., Henttonen, P. & Ravaja, N., 2010, Proceedings of Nordic DiGRA 2010 Conference.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2009

Analyzing player behavior in pacman using feature-driven decision theoretic predictive modeling

Cowley, B., Charles, D., Black, M. & Hickey, R., 2009, Proceedings of the 5th international conference on Computational Intelligence and Games. Milano: IEEE Press, s. 170-177 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007

Data-Driven Decision Theory for Player Analysis in Pacman

Cowley, B., Charles, D., Black, M. M. & Hickey, R. J., 2007, Proceedings of Articifical Intelligence in Interactive Digital Entertainment 2007: Optimizing Player Satisfaction Workshop. Yannakakis, G. (toim.). Palo Alto: AAAI Press, s. 25-30 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2006

User-System-Experience Model for User Centered Design in Computer Games

Cowley, B., Charles, D., Black, M. & Hickey, R., 2006, Adaptive Hypermedia and Adaptive Web-Based Systems. Dublin: Springer, Vuosikerta 4018. s. 419-424 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Using Decision Theory for Player Analysis in Pacman

Cowley, B., Charles, D., Black, M. M. & Hickey, R. J., 2006, Proceedings of Simulation of Adaptive Behavior 2006: Workshop on Adaptive Approaches to Optimizing Player Satisfaction in Computer and Physical Games. Yannakakis, G. & Hallam, J. (toim.). Rome, s. 41-50 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu