Aktiviteetteja vuodessa
Aktiviteetit
- 14 tulosta
Hakutulokset
-
Towards authentic and ecologically valid interpretations on teachers’ professional vision
Haataja, E. (Puhuja)
12 elok. 2024Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
The interplay between cognitive attributes and teacher students’ first-year study success
Haataja, E. (Puhuja)
12 elok. 2024Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Charting co-teachers’ visual attention in authentic mathematics lessons
Haataja, E. (Puhuja)
22 marrask. 2024Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Subtle direction or collegial support? Mathematics teacher’s visual attention to teaching partners
Haataja, E. (Puhuja)
21 syysk. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Using retrospective reflections to understand teacher’s visual attention
Haataja, E. (Puhuja)
17 tammik. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Students’ background predicting their mathematical competence and self-confidence: Teacher and student perspectives
Haataja, E. (Puhuja)
25 marrask. 2022Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Opettajankoulutuksen opiskelijavalinta – mitä se mittaa ja mitä ei?
Haataja, E. (Puhuja)
17 elok. 2022Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Can noncomplementarity of agency lead into successful collaboration? A case study on students’ interpersonal behaviors in mathematical problem-solving collaboration
Haataja, E. (Puhuja)
30 marrask. 2020 → 7 jouluk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Theoretical implications from multiple mobile eye-tracking studies on teacher-student interaction
Haataja, E. (Puhuja)
16 syysk. 2020 → 18 syysk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Teacher-student eye contact in the context of collaborative problem solving: A case study with multiple mobile gaze trackers
Haataja, E. (Puhuja)
6 helmik. 2019 → 10 helmik. 2019Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Eye contact in teacher-student interaction during mathematical problem solving
Haataja, E. (Puhuja)
21 elok. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Teacher’s gaze behavior when scaffolding peer interaction and mathematical thinking during collaborative problem-solving activity
Haataja, E. (Puhuja)
4 heinäk. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Visual attention in teacher-student interaction
Haataja, E. (Puhuja)
27 marrask. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Finnish educators’ conceptions of the social-emotional needs of mathematically gifted high school students
Haataja, E. (Puhuja)
2 helmik. 2017Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys