Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2011 2019

2019
Open access
Tiedosto

Doctoral students' writing profiles and their relations to well-being and perceptions of the academic environment

Lonka, K., Ketonen, E., Vekkaila, J., Lara, M. C. & Pyhältö, K., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Higher Education. 77, 4, s. 587-602 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Engaging leadership training – fostering social interaction skills through e-learning and blended solutions

Lonka, K., Ketonen, E., Marttinen, K. & Talvio, M., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Eesti Haridusteaduste Ajakiri . 7, 1, s. 28-49 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The role of study engagement in university students' daily experiences: A multilevel test of moderation

Ketonen, E. E., Malmberg, L-E., Salmela-Aro, K., Muukkonen, H., Tuominen, H. & Lonka, K., tammikuuta 2019, julkaisussa : Learning and Individual Differences. 69, s. 196-205 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2018

Joint trajectories of task value in multiple subject domains: From both variable- and pattern-centered perspectives

Guo, J., Wang, M-T., Ketonen, E. E., Eccles, J. S. & Salmela-Aro, K., 9 lokakuuta 2018, julkaisussa : Contemporary Educational Psychology. 55, s. 139-154 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The role of daily autonomous and controlled educational goals in students' academic emotion states: An experience sampling method approach

Ketonen, E. E., Dietrich, J., Moeller, J., Salmela-Aro, K. & Lonka, K., helmikuuta 2018, julkaisussa : Learning and Instruction. 53, s. 10-20 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2017
Open access
2016

Am I in the right place? Academic engagement and study success during the first years at university

Ketonen, E. E., Haarala-Muhonen, A., Hirsto, L., Hänninen, J. J., Wähälä, K. & Lonka, K., lokakuuta 2016, julkaisussa : Learning and Individual Differences. 51, s. 141-148 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K., 10 elokuuta 2015, julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Sense of competence and optimism as resources to promote academic engagement

Nurttila, S., Ketonen, E. E. & Lonka, K., 2015, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 1017-1026 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2014

Engaging Learning Environment (ELE) for Leadership Training: Fostering Interest and Epistemic Change

Ketonen, E., Talvio, M. & Lonka, K., 13 helmikuuta 2014, 2014 International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM2014). Lancaster, Pennsylvania: DEStech Publications, Inc, s. 104-111 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

How Long Lasting are the Effects of Training on Interaction Skills? Teachers’ Sample

Talvio, M., Ketonen, E. & Lonka, K., 2014, 2014 International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM2014). Lancaster, Pennsylvania: DEStech Publications, Inc, s. 125-131 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Experience of Laboratory Learning – How Do Chemistry Students Perceive Their Learning Environment?

Sandström, N., Ketonen, E. & Lonka, K., marraskuuta 2014, julkaisussa : The European Journal of Social & Behavioural Sciences . 11, 4, s. 1612-1625 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2013

How are situational academic emotions related to teacher students' general learning profiles?

Ketonen, E. & Lonka, K., 2013, Interaction in Educational Domains. Tirri, K. & Kuusisto, E. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 103-114 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Do situational academic emotions predict academic outcomes in a lecture course?

Ketonen, E. & Lonka, K., 2012, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 69, s. 1901-1910 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

How to make a lecture course an engaging learning experience?

Lonka, K. & Ketonen, E., 11 toukokuuta 2012, julkaisussa : Studies for the learning society. 2, 2-3, s. 63-74 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto