20002020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Kasvatuspsykologia, Luokanopettaja

Myöntöpäivä: 28 helmikuuta 2018

Terveystieto, Aineenopettaja, Jyväskylän avoin yliopisto

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Educational Psychology
  • Learning
  • 515 Psykologia
  • School burnout
  • School engagement
  • Well-being
  • Academic well-being
  • adolescence
  • Social Media Use
  • Experience sampling method
  • 3141 Terveystiede
  • Sleep research
  • Heart rate variability
  • Actigraphy data

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

Social Media Use and Depressive Symptoms—A Longitudinal Study from Early to Late Adolescence

Puukko, K., Hietajärvi, L., Maksniemi, E., Alho, K. & Salmela-Aro, K., 12 elokuuta 2020, julkaisussa : International Journal of Environmental Research and Public Health. 17, 16, 18 Sivumäärä, 5921.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Competence 3. Self-care and Managing Everyday Life

Lonka, K. & Maksniemi, E., 2018, Kirsti Lonka: Phenomenal Learning from Finland. Helsinki: Edita, s. 104-111 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Competence 7: Participating, Influencing and Building a Sustainable Future

Lonka, K. & Maksniemi, E., 2018, Kirsti Lonka: Phenomenal Learning from Finland. Helsinki: Edita, s. 162-172 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Phenomenal Learning from Finland

Lonka, K., Makkonen, J., Berg, M., Talvio, M., Maksniemi, E., Kruskopf, M., Lammassaari, H., Hietajärvi, L. & Westling, S. K., 26 kesäkuuta 2018, Helsinki: Edita. 224 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

Sosiodigitaalisen osallistumisen, unenlaadun ja kouluhyvinvoinnin väliset yhteydet kuudesluokkalaisilla

Maksniemi, E., Hietajärvi, L., Lonka, K., Marttinen, E. & Salmela-Aro, K., 2018, julkaisussa : Psykologia. 53, 2-3, s. 180-200 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit

Mind Hub -tutkimusryhmä

Salmela-Aro, K., Upadyaya, K. M., Ranta, M., Vinni-Laakso, J., Tang, X., Mannerström, R., Maksniemi, E., Lappi, A. E., Nykanen, M., Järvinen, J. & Puukko, K. T.

03/01/2000 → …

Projekti: Tutkimusprojekti

Engaging Working Culture

Halonen, N., Maksniemi, E., Juhantalo, P., Sarvi, O. & Lonka, K.

01/01/201631/03/2017

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit

  • 9 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 4 Suullinen esitys
  • 1 Väitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja
  • 1 Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon

European Association for Research on Adolescence(EARA) 2020 (Online) Conference

Erika Maksniemi (Osallistuja)

2 syyskuuta 20205 syyskuuta 2020

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Trajectories of Social Media Use across adolescence and their relation to academic and general well-being

Erika Maksniemi (Puhuja)

16 elokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Evening activities and sleep in late adolescence - Ecological momentary assessment approach

Erika Maksniemi (Puhuja)

20 syyskuuta 201925 syyskuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Evening activities and sleep in late adolescence - Combining experience sampling method and actigraphy data

Erika Maksniemi (Puhuja)

6 kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys