1974 …2021
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 1974 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2018

The Role of Teachers in the Finnish Educational System: High Professional Autonomy and Responsibility

Niemi, H., Lavonen, J., Kallioniemi, A. & Toom, A., 2018, The Teacher's Role in the Changing Globalizing World: Resources and Challenges Related to the Professional Work of Teaching. Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 47-61 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Teaching Profession Amid Changes in the Educational Ecosystems

Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J., 2018, The Teacher's Role in the Changing Globalizing World: Resources and Challenges Related to the Professional Work of Teaching. Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 141-149 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tools, Pedagogical Models, and Best Practices for Digital Storytelling

Multisilta, J. & Niemi, H. M., 2018, Encyclopedia of Information Science and Technology. Khosrow-Pour, M. (toim.). 4th edition toim. Hershey, PA: IGI Global, 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

Opettajankoulutuksen kriittiset vaiheet 1990-luvun alussa

Niemi, H., 2017, Opettajankoulutus - lähihistoriaa ja tulevaisuutta. Paakkola, E. & Varmola, T. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 108-135 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Preface

Niemi, H. & Jia, J., 2017, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Peter Lang , s. 7-8 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Towards Induction: Training Mentors for New Teachers in Finland

Niemi, H., toukokuuta 2017, Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice. Hudson, B. (toim.). Cambridge, UK: Cambridge University Press, s. 49-72 24 Sivumäärä (The Cambridge Education Research series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

What is evidence required for and who generates that evidence in the Finnish Educational System?

Niemi, H., 2017, Evidence and Public Good in Educational Policy, Research and Practice. Eryaman, M. Y. & Schneider, B. (toim.). Cham: Springer International Publishing AG, s. 43-62 20 Sivumäärä (Educational Governance Research; Vuosikerta 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2016

Academic and Practical: Research-Based Teacher Education in Finland

Niemi, H., 2016, Do Universities have a Role in the Education and Training of Teachers?: An International Analysis of Policy and Practice. Moon, B. (toim.). Cambridge: Cambrigde University Press, s. 19-32 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Erinomaisuus, sitoutuminen ja eettisyys

Niemi, H., 2016, Kansankynttilä keinulaudalla: Miten tulevaisuudessa opitaan ja opetetaan. Cantell, H. & Kallioniemi, A. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 19-38 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

In search of the future educational challenges in the Chinese and Finnish context

Jia, J. & Niemi, H., 2016, New ways to teach and learn in China and Finland: Crossing boundaries with technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 311-320 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Student-driven knowledge creation through digital storytelling

Vivitsou, M., Kallunki, V., Niemi, H., Penttilä, J. & Harju, V., 2016, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 35-53 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Teacher education and University Training Schools: What lessons can be learned form Finland

Hofmann, R. & Niemi, H. M., 2016, A University's Challenge: The Cambridge primary School for the Nation. Gronn, P. & Biddulph, J. (toim.). Cambridge: Cambrigde University Press, s. 141-160 20 Sivumäärä (The Cambridge Education Research series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

What are new ways to teach and learn in China and Finland?

Niemi, H. & Jia, J., 2016, New ways to teach and learn in China and Finland: Crossing boundaries with technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 9-18 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2015

Religious Education Promoting Identity Formation in the Light of Existential Analysis and Critical Pedagogy

Niemi, H., 2015, History, Remembrance and Religious Education . Parker, S. G., Freathy, R. & Francis, L. J. (toim.). Oxford: Peter Lang , s. 365-384 20 Sivumäärä (Religion, Education and Values; Vuosikerta Volume 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teacher Effectiveness in the European Context with a special Reference to Finland

Niemi, H., 2015, Teacher Effectiveness: Capacity Building in a complex Learning Era. Tan, O-S. & Liu, W-C. (toim.). Singapore: Cengage Learning Asia Pte Ltd, 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

A new Finnish national core curriculum for basic education (2014) and technology as an integrated tool for learning

Vahtivuori-Hänninen, S., Halinen, I., Niemi, H., Lavonen, J. & Lipponen, L., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 21-32 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Digitaalisen tarinankerronnan monet mahdollisuudet

Viitanen, K., Harju, V., Niemi, H. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 187-211 25 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Epilogue: What are Innovations in the Finnish Educational Ecosystem

Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: A Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 165-169 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Global is Becoming Everywhere: Global Sharing Pedagogy

Niemi, H. & Multisilta, J., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 35-47 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kansainvälinen jakamisen pedagogiikka

Niemi, H. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 50-64 15 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Koulu rajattomuuden keskellä

Niemi, H. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 12-35 24 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Mikä muuttuu, kun teknologia tulee kouluun?

Niemi, H., Vahtivuori-Hänninen, S., Aarnio, A. & Kynäslahti, H., 2014, Rajaton luokkhuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 65-83 19 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Miten suomalainen koulu valmistaa tulevaisuuteen?

Multisilta, J., Niemi, H. & Lavonen, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 286-298 13 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Prologue: Towards a Global Ecosystem

Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. ix-xii 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Purposeful Policy and Practice for Equity and Quality - a Finnish Case

Niemi, H., 2014, Education Policy Innovations: Levelling Up and Sustaining Educational Achievement. Lee, S. K., Lee, W. O. & Low, E. L. (toim.). Singapore: Springer, s. 103-121 19 Sivumäärä (Springer Education Innovation Book Series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Suomalainen opettajankoulutus maailman paras, mutta paljon on vielä tehtävissä

Niemi, H., 2014, Lahja yhteiseksi hyväksi: Professori Eira Korpiselle omistettu juhlakirja. Tikkanen, P. & Törmä, E. (toim.). Jyväskylä: Tuope, 11 Sivumäärä (Tutkiva opettaja = Journal of Teacher Researcher; nro 1/2014).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Teachers as Active Contributors in Quality of Education: A Special Reference to the Finnish Context

Niemi, H., 2014, Adaptivity as a transformative disposition for learning in the 21st century. Hung, D., Lim, K. Y. T. & Lee, S-S. (toim.). Singapore: Springer, s. 179-199 21 Sivumäärä (Springer Education Innovation Book Series).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Finnish Educational Ecosystem: Working for Equity and High Learning Outcomes

Niemi, H., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 3-19 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Videot nuorten maailmassa ja digitaalinen tarinankerronta

Multisilta, J. & Niemi, H., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 174-186 13 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2013

El Plan Bolonia y su aplicación a la formación del profesorado

Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H., huhtikuuta 2013, Aprender de Finlandia: La apuesta por un profesorado investigador. Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H. (toim.). Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio , s. 37-51 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Esipuhe

Pyykkö, R. & Niemi, H., 2013, Kirsti Karila, Heidi Harju-Luukkainen, Armi Juntunen, Sakari Kainulainen, Kati Kaulio-Kuikka, Virpi Mattila, Krister Rantala, Markus Ropponen, Tuula Rouhiainen-Valo, Monica Sirén-Aura, Jani Goman, Kirsi Mustonen & Ann-Sofie Smeds-Nylund: Varhaiskasvatuksen koulutus Suomessa - arviointi koulutuksen tilasta ja kehittämistarpeista. Helsinki: Korkeakoulujen arviointineuvosto, s. [7-8] 2 Sivumäärä (Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja; nro 7:2013).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Johdanto

Knubb-Manninen, G. (toim.), Niemi, H. & Pietiläinen, V. (toim.), 2013, Kansallinen arviointi kohti tulevaisuutta: koulutuksen arviointineuvoston 10-vuotisjuhlajulkaisu. Knubb-Manninen, G., Niemi, H. & Pietiläinen, V. (toim.). Jyväskylä: Koulutuksen arviointineuvosto, s. 9-11 3 Sivumäärä (Koulutuksen arviointineuvoston julkaisuja; nro 63).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Kasvatus voi sitoa pahan kädet

Niemi, H., 2013, Suomalaisia puheita. Löytönen, M. & Eskola, A. (toim.). Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, s. 388-395 7 Sivumäärä (Kirjokansi; nro 2).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Kehittävä arviointi - tulevaisuuden ennakointia ja pyrkimystä yhteistyöhön

Niemi, H., 2013, Kansallinen arviointi kohti tulevaisuutta: Koulutuksen arviointineuvoston 10-vuotisjuhlajulkaisu. Knubb-Manninen, G., Niemi, H. & Pietiläinen, V. (toim.). Jyväskylä: Koulutuksen arviointineuvosto, s. 105-116 12 Sivumäärä (Koulutuksen arviointineuvoston julkaisuja; nro 63).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oppilaiden tuottamien videoiden käyttö opetuksessa

Multisilta, J. & Niemi, H., 2013, Uusi oppiminen. Helsinki: Eduskunta, s. 66-77 12 Sivumäärä (Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan julkaisu; nro 8/2013).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Promover el uso pedagógico de las TIC en las universidades y en los programas de formación del profesorado

Ristimäki, E., Niemi, H., Tissari, V., Mikkola, A. & Jakku-Sihvonen, R., huhtikuuta 2013, Aprender de Finlandia: La apuesta por un profesorado investigador. Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H. (toim.). Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio , s. 157-187 31 Sivumäärä Chapter 8

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Una formación del profesorado basada en la investigación

Niemi, H. & Jakku-Sihvonen, R., huhtikuuta 2013, Aprender de Finlandia: La apuesta por un profesorado investigador. Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H. (toim.). Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio , s. 53-75 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

What Can We Do Even Better? Research for Promoting Quality of Teacher Education in Finland

Niemi, H., 2013, Transforming Education: Global Perspectives, Experiences, and Implications. DeVillar, R. A., Jiang, B. & Cummins, J. (toim.). New York: Peter Lang , s. 87-105 19 Sivumäärä (Educational pscychology: critical pedagogical perspectives; Vuosikerta Volume 24).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Communicative Evaluation for Improvement in Education

Niemi, H. & Kemmis, S., 2012, Quality Assurance and Teacher Education: International Challenges and Expectations. Harford, J., Hudson, B. & Niemi, H. (toim.). Oxford: Peter Lang , s. 53-82 30 Sivumäärä (Rethinking Education; Vuosikerta Vol. 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Epilogue: How to Be Prepared to Face the Future?

Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A., 2012, Miracle of Education : The Principles and Practices of Teaching and Learning in Finnish Schools. Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 273-279 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Evaluation for Improvements in Finnish Teacher Education

Niemi, H. & Lavonen, J., 2012, Quality Assurance and Teacher Education: International Challenges and Expectations. Harford, J., Hudson, B. & Niemi, H. (toim.). Oxford: Peter Lang , s. 159-186 28 Sivumäärä (Rethinking Education; Vuosikerta Vol. 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Multidisciplinary Research on Learning

Niemi, H., 2012, Encyclopedia of the Sciences of Learning. Seel, N. M. (toim.). New York: Springer, s. 2363-2366 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Opettajan vastuun rajat ja rajattomuus sosiaalisen median keskellä

Niemi, H., 26 tammikuuta 2012, Tykkää tästä!: Opettajan ammattietiikka sosiaalisen median ajassa. Niemi, H. & Sarras, R. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 23-37 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Saatesanat

Niemi, H. & Ubani, M., 2012, Peruskoulun uskonnonopetus. Jyväskylä: PS-kustannus, s. 7-9 3 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teacher education for high quality professionals: An analysis from the Finnish perspective

Niemi, H., 2012, Teacher Education Frontiers: International Perspectives on Policy and Practice for Building New Teacher Competencies. Tan, O-S. (toim.). Singapore: Cengage Learning Asia Pte Ltd, 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Societal Factors Contributing to Education and Schooling in Finland

Niemi, H., 2012, Miracle of Education: The Principles and Practices of Teaching and Learning in Finnish Schools. Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A. (toim.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 19-38 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Trends and Themes in Teacher Education - Research, Policy and Practice

Niemi, H., 2012, Research, Policy and Practice in Teacher Education in Europe. Madalińska-Michalak, J., Niemi, H. & Chong, S. (toim.). Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 9-23 12 Sivumäärä (Teacher education policy in Europe network).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2011

El Plan Bolonia y su aplicación a la formación del profesorado

Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H., 2011, Aprender de Finlandia : La apuesta por un profesorado investigador. Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H. (toim.). Madrid: Ministerio de Educacion, Secretariat General Tecnica, Institutio de Formacion del Profesorado, Investigation e Innovacion Educativa, Editorial Kaleida Forma, 15 Sivumäärä (Ministerio de Educacion, Secretaria General Tecnica).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Introducción al sistema educativo finlandés y al trabajo del profesorado

Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H., 2011, Aprender de Finlandia: La apuesta por un profesorado investigador. Jakku-Sihvonen, R. & Niemi, H. (toim.). Madrid: Ministerio de Educacion, Secretariat General Tecnica, Institutio de Formacion del Profesorado, Investigation e Innovacion Educativa, Editorial Kaleida Forma, 9 Sivumäärä (Ministerio de Educacion, Secretaria General Tecnica).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Järkeä, tunnetta ja elämäntarkoitusta - Koulu elämää varten

Niemi, H., 2011, Arvojen ja tarkoituksen pedagogiikka. Purjo, T. & Gjerstad, E. (toim.). Helsinki: Non Fighting Generation ry, 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu