Valokuva Harriet Zilliacus
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

20092020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Intercultural education
  • Worldview education
  • Sustainability education
  • Multilingual education
  • Minority studies

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

  • 12 Artikkeli
  • 5 Kirjan luku tai artikkeli
  • 1 Konferenssiartikkeli
  • 1 Väitöskirja

Spaces for multilingual education: Language orientations in the national curricula of Sweden and Finland

Paulsrud, B., Zilliacus, H. & Ekberg, L., 26 tammikuuta 2020, julkaisussa : International Multilingual Research Journal. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Capturing Nordic Identifications Through Participatory Photography

Corner, S., Forsius, M., Holm, G., Zilliacus, H. & Öhrn, E., 2019, COMPUTER SUPPORTED QUALITATIVE RESEARCH: NEW TRENDS ON QUALITATIVE RESEARCH: New Trends on Qualitative Research. Costa, A. P., Reis, L. P. & Moreira, A. (toim.). Cham: Springer , s. 136 - 145 10 Sivumäärä (Advances in Intelligent Systems and Computing; nro 861).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Key challenges in supporting identity development in segregated instruction about worldviews

Zilliacus, H., 3 kesäkuuta 2019, Contextualising dialogue, secularisation and pluralism : Religion in Finnish public education. Ubani, M., Rissanen, I. & Poulter, S. (toim.). Münster: Waxmann, s. 57-80 24 Sivumäärä (Religious diversity and education in Europe; nro 40).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Arts-Based Visual Research

Holm, G., Sahlström, F. & Zilliacus, H., 2018, Handbook of arts-based research. Leavy, P. (toim.). New York: Guilford Press, s. 311-335 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Diverging discourses on multicultural education in Finnish teacher education programme policies: implications for teaching

Hummelstedt-Djedou, I., Zilliacus, H. & Holm, G., 2018, julkaisussa : Multicultural Education Review. 10, 3, s. 184-202 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit

Aktiviteetit

Education Inquiry (Lehti)

Harriet Zilliacus (Arvioitsija (reviewer))
1 helmikuuta 202031 maaliskuuta 2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Journal of Education Policy (Lehti)

Harriet Zilliacus (Arvioitsija (reviewer))
1 toukokuuta 202030 heinäkuuta 2020

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Examinator of pro gradu thesis

Harriet Zilliacus (Osallistuja)
1 toukokuuta 2020

Aktiviteetti: Muiden aktiviteettien tyypitTyypit: Muut aktiviteetit - Muut

NTNU utbyte vid den svenska lärarutbildningen vid Helsingfors universitet

Hannah Kaihovirta (Järjestäjätoimikunnan puheenjohtaja), Mirjam Kalland (Puhuja: esitelmän pitäjä), Lili-Ann Wolff (Puhuja: esitelmän pitäjä), Harriet Zilliacus (Puhuja: esitelmän pitäjä), Sonja Kosunen (Puhuja: esitelmän pitäjä), Gunilla Holm (Puhuja: esitelmän pitäjä), Anna Slotte (Puhuja: esitelmän pitäjä)
lokakuuta 2019 → …

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen