Aktiviteetteja vuodessa
Aktiviteetit
- 16 tulosta
Hakutulokset
-
Struggling for Equal Access and Success: Disability in European Higher Education
Kleemola, K. (Puhuja), Hadjar, A. (Puhuja), Haas, C. (Puhuja), Hyytinen, H. (Puhuja), Tuononen, T. (Puhuja), Powell, J. (Puhuja) & Toom, A. (Puhuja)
31 tammik. 2024Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Generic skills in higher education- teachers’ conceptions, practices and pedagogical training
Tuononen, T. (Puhuja), Hyytinen, H. (Puhuja), Hailikari, T. (Puhuja), Kleemola, K. (Puhuja) & Toom, A. (Puhuja)
2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Associations of critical thinking with educational and socioeconomic background of Finnish students
Hyytinen, H. (Puhuja), Nissinen, K. (Puhuja), Kleemola, K. (Puhuja) & Ursin, J. (Puhuja)
26 elok. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Explaining intersectional inequalities in students’ sense of belonging in education across educational pathways and contexts
Kleemola, K. (Puhuja), Toom, A. (Puhuja), Hyytinen, H. (Puhuja), Tuononen, T. (Puhuja), Karacay, I. (Puhuja), Kroezen, T. (Puhuja), Kogan, I. (Puhuja) & Alieva, A. (Puhuja)
22 elok. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Why are some better than others? Unequal mastery of generic skills among Finnish undergraduate students
Ursin, J. (Puhuja) & Hyytinen, H. (Puhuja)
28 marrask. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Transition to working life - which employability factors contribute graduates’ early career success?
Tuononen, T. (Puhuja) & Hyytinen, H. (Puhuja)
2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Generic skills in higher education –factors enhancing and impeding learning of generic skills
Tuononen, T. (Puhuja), Hyytinen, H. (Puhuja), Kleemola, K. (Puhuja), Männikkö, I. (Puhuja), Hailikari, T. (Puhuja) & Toom, A. (Puhuja)
27 kesäk. 2022Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
How does self-regulation contribute to students' test performance in a critical thinking assessment?
Hyytinen, H. (Puhuja)
28 kesäk. 2022Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Higher Education Students’ Self-regulation Skills in Performance-based Assessments
Hyytinen, H. (Puhuja), Ursin, J. (Puhuja), Silvennoinen, K. (Puhuja), Kleemola, K. (Puhuja) & Toom, A. (Puhuja)
8 huhtik. 2021Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Higher Education Students’ Self-regulation and Cognitive Processes in Generic Skills Performance Assessment Situations
Hyytinen, H. (Puhuja)
27 elok. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Miten geneeriset taidot kehittyvät yliopisto-opinnoissa? KAPPAS-tutkimushankkeen esittely
Hyytinen, H. (Puhuja) & Kleemola, K. (Puhuja)
31 maalisk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Developing performance assessment for research on critical thinking
Hyytinen, H. (Puhuja) & Toom, A. (Puhuja)
15 elok. 2019Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
KAPPAS! − Korkeakouluopiskelijoiden oppimistulosten arviointi Suomessa
Hyytinen, H. (Puhuja)
5 kesäk. 2019Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
The reflections of the research methodology of critical thinking
Hyytinen, H. (Puhuja)
14 kesäk. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Law students' different academic backgrounds and academic achievement in university during first three years
Kleemola, K. (Puhuja) & Hyytinen, H. M. (Puhuja)
30 elok. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Presentation in the Invited Speaker Session: Assessing Student Learning Outcomes in Higher Education. Affilated Group Meeting of the KoKoHs Program and International Perspectives
Hyytinen, H. (Puhuja)
13 huhtik. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys