20092020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2010 2019

  • 11 Artikkeli
  • 6 Kirjan luku tai artikkeli
  • 1 Väitöskirja
Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2019

Enhancing Scientific Thinking Through the Development of Critical Thinking in Higher Education

Hyytinen, H., Toom, A. & Shavelson, R. J., 2019, (Hyväksytty/In press) Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills. Murtonen, M. & Balloo, K. (toim.). Palgrave Macmillan

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Large class lectures and essay writing in legal education

Hyytinen, H. & Haarala-Muhonen, A., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 171-185 15 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Problem-based learning in a field course in ecology research

Hyytinen, H., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 152-170 9 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto
2013

Johdanto: Miksi yliopisto-opettajat opiskelevat didaktiikkaa?

Lahtinen, A-M., Hyytinen, H., Asikainen, H. & Lindblom-Ylänne, S., 6 syyskuuta 2013, Yliopistodidaktiikka - esseitä yliopisto-opetuksesta tieteenaloittan. Lahtinen, A-M. & Lindblom-Ylänne, S. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, Yliopistopedagogiikan tutkimus- ja kehittämisyksikkö , s. i-viii 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2011

Biggsin linjakkaan opetuksen perusteista

Hyytinen, H., 2011, Tutkimusmatkalla: Teoria, metodologia ja filosofia kasvatustutkimuksessa. Holma, K. & Mälkki, K. (toim.). Helsinki: Gaudeamus, s. 94-107 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2010

Mitä korkeakoulutuksessa opitaan? Esimerkkinä AHELO

Ursin, J. & Hyytinen, H., 2010, PISA, PIAAC, AHELO: Miksi ja miten OECD mittaa osaamista?. Laukkanen, R. (toim.). Helsinki: Opetus- ja kulttuuriministeriö, Vuosikerta 2010. s. 65-70 6 Sivumäärä (Opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisuja; nro 2010:17).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen